Träning iFokus

Träning

Etikettträningskompis-sökes
Läst 1238 ggr
lisa90
2

Gym/peppkompis i Halmstad lr över nätet

Hej hej! 

Någon mer som gymmar eller tränar aktivt i Halmstad? Vi kanske annars kan peppa och sporra varandra över nätet? Jag går på Friskis och kör nästan uteslutande med tunga, fria vikter + intervaller och powerwalks. Min motivation är det inget fel på, men skulle gärna vilja ha nån att snacka träning med och power walka eller gå på gymmet med. Jag har gått ner drygt 10kg på ett år genom att styrketräna och äta mkt hälsosam mat och är ute efter att gå ner några kg till, forma om kroppen och framförallt må bra och trivas i min kropp! 

Är född 90 och tjej. Vill helst ha kontakt med nån som också styrketränar. Ska hänga lite här på forumet också nu när jag hittat hit :)

LisaF
1

Hoppas du hittar någon! 🙂
Söker du pepp har du hamnat på helt rätt forum. Här finns massa duktiga och peppande medlemmar som gärna hjälper till om det är funderingar eller motgångar till exempel. 🙂

Jag bor i Jönköping och tränar på Friskis här, leder även ett pass som heter Cirkelfys. Kör du bara gym eller går du även på vissa pass?

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

lisa90
0

Kul att folk är duktiga här, tycker det verkar vara bra stämning och många bra råd i trådarna :) 

Jag kör bara på gymmet, är helt såld på styrketräning och intervaller. Har provat lite olika pass men tycker jag får mer ut av det när jag kör själv :) Det är jättebra tränare här som har hjälpt mig få till bl.a. marklyften.