Enkel träningsapp?
Jag har nog frågat tidigare men har ni tips på någon enkel "kom igång-träningsapp" för träning inomhus?
Den mest effektiva träningen är den som blir av = något ganska okomplicerat men allsidigt. Förväntar mig inga jätteresultat, bara att få tummen ur och göra något mer än stallet och hästarna.
Att köpa redskap är inte aktuellt, det jag har är tränings/gummiband. Lite yogainspirerat är också ok.
Tips? 🙂
"Jag är inte klok men jag är smart!"
Toktantens dagbok: www.raskva.wordpress.com
#0: Jag har inga tips på specifika träningsappar.. (vet inte ens vad du menar med träningsappar riktigt 😄)
Men det finns ju massor med olika tränings videos eller yoga videos på YT..
och personer som lägger ut dessa videos - (lite olika hur ofta dom lägger ut en ny video men många lägger ut videos flera ggr i v) som du kan följa..
Jag tycker yoga är det bästa sättet att träna på..för det finns olika sorters yoga..
Lugnare yoga, intensiv yoga, balans yoga och något där mittimellan..
Jag gillar att kombinera olika stilar gällande yoga så att man både tränar motion, styrka, balans och avslappning..i den takt man vill..
Så det kanske skulle passa dig?
Så om du inte vill träna för "mycket" så rekommenderar jag yoga..Även om du vill träna mycket så rekommenderar jag ff yoga ;))
The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"
- Redigerat 2024-01-15 18:07 av Heddiz
Vad har du för telefon?
T ex Samsung har en egen app där det ingår träningsprogram. Jag använde den en del när jag hade Samsung.
Själv föredrar jag YouTube. Där finns yoga och alla annan möjlig träning.
Hur duktig är du på engelska?
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
- Redigerat 2024-01-15 18:08 av TatsuOni
#0: brukade prenumerera på tidningen Må Bra.
På deras hemsida finns det träningsvideor, och man behöver inte prenumerera för att ha tillgång till dem.
https://www.mabra.com/video/tag/Tr%C3%A4ning
Det finns även en app, går att ladda ned på playbutiken.
Vad jag vet behöver man inte betala något för att få tillgång till passen där.
För inte så länge sedan (förra året) hade tidningen ett inslag om just yoga, så det borde finnas några videor där de lär ut grunderna, eller åtminstone att man kan läsa på hemsidan och få beskrivet hur man sla utföra dem på rätt sätt.
Hoppas att detta har varit till någon hjälp.
Lycka till med träningen! 😊
Mvh // Johan
#4: nu är det dock inte säkert att det är just en apple telefon Lona har.
#5: Finns sannolikt till Android också.
Mvh // Johan