Träning iFokus

Träning

Etikettstyrketräning
Läst 1141 ggr
fia-mia
0

Vågar jag testa?

Jag har bokat in mig på TMI på friskis imorgon, dvs "träna med instruktör". Temat är "benböj, marklyft, frivändningar och ryck". Jag är vältränad men har inte tränat speciellt mycket med skivstänger, mest då jag är lite osäker på tekniken. Har koll på benböj med skivstänger men de andra är jag inte säker i. Tror ni jag kan gå eller behöver jag mer förkunskaper i varje övning?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

Mooniq
1

gå. har du instr. så är det lugnt. instr ger dig tips o råd allteftersom

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

fia-mia
0

Precis vad jag ville höra :)

MVH Mia (miisasphoto.tk)

fia-mia
0

Ett alternativ är ju annars att boka en individuell instruktion, vad tror ni man vinner mest på?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

Mooniq
1

.. att inte fega.. kör på bara. om du inte är nöjd med instr -gå vidare till ind.instr.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

fia-mia
0

Haha så sant!

MVH Mia (miisasphoto.tk)

LisaF
1

Klart du vågar! Det är blandade kunskaper och åldrar i TMI-grupperna :) det räknar instruktören med och finns där för att hjälpa. Men mycket går snabbt att lära. Är det så att förkunskap skulle krävas så skulle det stå vid bokningen :)

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

fia-mia
0

Tack för peppande ord! Fick tyvärr skippa idag pga en massa plugg men har bokat in mig på samma pass på måndag istället.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

[westerlind]
0

#7 Hoppas det blir bra imorgon! Du får skriva och berätta hur det gick och vad ni gjorde efteråt 🙂

fia-mia
0

#8 Dessvärre har jag istället börjat dras med en förkylning som jag inte vågar träna med. Och sedan väntar semester…. men efter det ska jag testa!

MVH Mia (miisasphoto.tk)