Träning iFokus

Träning

Etikettträningstillbehör
Läst 2873 ggr
[jusefinnn]
0

Var köper jag träningsshorts/tights?

Jag är ute efter ett par korta shorts som sitter tight, alltså korta tights haha.. Jag vill gärna inte behöva lägga en 500 för ett par shorts som ska se snygga ut och sitta snyggt. Ska passa att springa och styrketräna i.  Någon som har tips på hemsida eller specifika shorts/tights som kan passa? 36/38

Juicy
1

Härhär och här är några snygga varianter. Alla från Sportamore.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

[jusefinnn]
0

#1 tyvärr fanns de shortsen bara i 40/L/XL…..

Vyer
0

Jag har köpt på Stadium, SOC för 199 kr

Det finns en dammodell också, men jag föredrog herr eftersom de har mindre resår och snörning i midjan. 

Men de är kanske för långa?

[westerlind]
0

De flesta "vanliga" affärer har ju numera träningskläder, såsom HM, Lindex, Kappahl, Gina Tricot till bra priser. Kika in på deras hemsidor om du hittar något du gillar!

[jusefinnn]
0

#4 dock hittar jag inga, därför jag frågar….

[westerlind]
0

Här på HM: http://m.hm.com/se/product/07407?article=07407-A#mediaType=FASHION_FRONT exempelvis. Sitter på mobil så du får kopiera och klistra länken själv :)

[jusefinnn]
0

#6 icke korta, inte shorts..

LisaF
0

Är det typ cykelbyxor du tänker dig? Köpte mina på en träningsoutlet och är såå nöjd med dem! Sitter perfekt och är sköna. Tror de går att köpa på till exempel Stadium, Intersport eller liknande.

De är ungefär som länk 1 och 3 i #1.

Sen finns det ju loose-fit shorts också som är korta.🙂

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

keptak
0
[jusefinnn]
0

#8 ja ser bra ut :)
#9 aa typ cykelbyxor, men gärna inte så långa. Cykelbyxor brukar väl vara till typ knäna? 
#10 tack för tipset! :)

LisaF
0

Nja det finns väl många som går under samma namn kan jag tänka mig :) jag kallar mina cykelbyxor i alla fall o de slutar på låret :) hehe

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

LoAEmma
0

Är det nån åldersgräns på att ha såna?? 😉

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[jusefinnn]
0

#13 hahaa vaaaa?