Träningstrosor
Nu är det så att en storrumpad tjej här behöver råd. 😃
Det låter kanske lite lustigt, men mycket av mitt fett är placerat på just rumpan, vilket gör att mina rörelser känns väldigt okontrollerade när jag är ute och springer. Ja det känns som att fläsket på rumpan dallrar okontrollerat för att vara precis.
Jag undrar därför om någon har tips på kanske ett par stadiga trosor som håller rumpan på plats. Nu menar jag inte nått kroppsstrumpeliknande som smiter åt alldeles för tight, utan ett par vanliga trosor. Jag har inga problem med att trosorna ser ut att vara i en "tantig" modell eller att de är jättehöga i midjan eller liknande - för trosorna kommer ändå bara användas vid träning.
Byxor går även bra, om ni har något tips. Jag använder mig av legginsmodeller vid träning. Det kanske finns sådana som ger lite extra stöd?
Söker något inte allt för dyrt.
Köp boxerkalsonger. Supersköna och åker inte in i rumpan. 😃
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jag använder trosor från Björn Salming när jag tränar, tror de heter något i stil med "sport". Tycker de är grymma! Sitter där de ska och inga otäcka sömmar någonstans .
Angående byxor, det finns ju byxor som har namn i stil med "shaping", de tror jag "suger in och åt" om jag inte har förstått helt fel.
Jag använder boxertrosor- både när jag tränar och i vardagen. Underbart sköna och de åker inte in i rumpan.
Cykelbyxor kan man ha också under tights/byxor för extra stöd. Det är skönt att ha det ibland, tycker jag.
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus