Träning iFokus

Träning

Etiketttips-inspiration
Läst 1496 ggr
LisaF
2013-01-30 21:09
3

Pepp-tråden

I denna tråd kan vi peppa varandra och dela med oss av glädjeämnen och motgångar i vår träning eller vardag. Glad

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

LisaF
2013-01-30 21:10
8

I förra veckan blev jag så oerhört stolt över mig själv att jag gick på ett tufft spinningpass innan jag själv skulle hålla mitt eget pass. Jag var äckligt slut i benen men tog mig leende och adrenalinfylld igenom mitt pass.
Tacksam för att jag börjar hitta motivation igen för träningen!
Har en tid haft det kämpigt i min vardag som dessvärre gått ut över träningen, men nu blir det förhoppningsvis ändring!Skrattande

/ Lisa

EmmyHH
2013-01-31 09:43
8

Jag är stolt över mig själv att jag har börjat jogga. För 5 månader sedan kunde jag inte jogga mer än typ 200 meter sen var jag helt slut, nästan svimfärdig.. Skäms
Nu joggar jag omkring 3 km utan att stanna! Får sånt lyckorus varje gång jag är ute och joggar och känner att det går bra!

LisaF
2013-01-31 10:02
2

#2 Oj, Imponerad! Härligt att läsaGlad

/ Lisa

Stephanie
2013-01-31 11:42
4

Jag är sjukt glad över att äntligen fått tillbaka suget att träna, och känna glädjen i det. Har försökt komma igång hela hösten, men allt har bara känts tungt och inte heller träningen har varit kul. Nu äntligen känner jag mig sådär peppad igen, och längtar verkligen varje dag! Glad

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Majsbecka
2013-02-02 21:56
6

Jag är så glad och stolt att jag har tränat regelbundet i en hel månad nu! Kanske inte låter så mycket men tidigare när jag har "kommit igång" med träningen har det bara hållit i ca 2v, därför är en månad ett stort framsteg för mig! Känner mig superpeppad och längtar till joggingrundan imorn!!

LisaF
2013-02-07 11:07
1

Efter att ha legat i en sjukhussäng hela dagen igår efter en lite mindre operation, är jag idag så sjukt rastlös! Har ingen ork att träna eller anstränga mig, men jag springer omkring här hemma och småfixar lite. Ska försöka köra lite lättare benträning under dagen samt packa lite flyttkartonger (wohoo!).

Ingen träning under hela helgen är det sagt… Usha… Nu ska man bara härda ut och sedan försöka börja om på nytt med träning o hitta motivation.. 

/ Lisa

[westerlind]
2013-02-21 11:24
3

Igår vågade jag mig på HSPU (handstand-pushups) och klarade det! Visserligen fuskade jag lite genom att bygga upp en kudde under huvudet så det bara blev en centimeter mellan mig och "govlet" men ändå! Trodde bara jag skulle klara av att komma upp på händer (mot väggen) men sedan blev jag så sporrad att klara med och det gick ju!

LisaF
2013-02-21 11:46
0

Galet vad grymt!😮 Sjukt bra!👍

/ Lisa

LoAEmma
2013-02-21 13:53
1

Ooh jag boxades lite nu på gymmet mot en sån där "pelare" ååå va kul det är!

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

[TheMiko]
2013-02-22 00:32
3

Har hittat en träningsform jag bara älskar. U-cross. Med en ledare och PT som man bara känner en underbar hatkärlek till. Kärleken är att han motiverar och pushar en till att verkligen ge allt längtar till varje pass. Hatet eller tja hat och hat, men mot slutet av passet när man helst vill lägga sig ner och självdö då är det hans pigga glada tillrop som får en att se rött och verkligen ge det där lilla sista. I min värld är han verkligen en PT som gör själ för sitt namn så oerhört kunnig och drivande.

LisaF
2013-02-24 15:48
2

Jag ska snart iväg och köra mitt pass tillsammans med mina underbara motionärer!
Att köra pass och att få sprida träningsglädje till så många människor peppar mig något oerhört! 
Kan ha en dålig dag och inte känna någon lust att träna, men när jag väl kommer till lokalen och kör igång tillsammans med alla, så blir jag fylld med energi. Och efteråt svävar jag nästan fram för att jag är så full av energi och positiva känslor! Helt underbart🙂 👍

/ Lisa