Träning iFokus

Träning

Etikettutomhusträning
Läst 871 ggr
[westerlind]
2

Årets första utelöp!

Japp, 21 februari fick det bli för mig! Jag var som Bambi på hal is och det gick inte snabbt, men ut kom jag och 3,7 kilometer avverkade.

Är det någon annan som har börjat/fortsatt träna utomhus? 

LisaF
2

Har gjort en löprunda ute i år (första löprundan på 1 år på grund av skada..)
Kände mig som bambi jag med när jag var ute 😃

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Majsbecka
0

Började med min allra första joggningtur i januari, utomhus! Har sedan dess bara sprungit ute. Tycker det är riktigt behagligt så länge det inte är under -15 eller superhalt :) Längtar dock till barmarkstiderna!!

[westerlind]
0

#2 Imponerande! Ja, det är lite som terränglöpning fast man springer i stan haha. Upp på snövallen, nerför snövallen, trippa fram på isen… Det var skönt, mycket skönare än löpbandet och mycket mer motiverande och roligare.

jasmina.p
1

Min första ute-jogging blev idag på 3km i mjuk snö, otroligt krävande haha :) men stolt som bara den :)

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!

[westerlind]
0

#4 Bra jobbat! Heja heja!

[nadvard]
1

Jag springer ute även på vintern.
Min slinga är dock täckt med is just nu så det får bli andra rundor för tillfället😃

ninor
2

Jag började träna nu i januari, och har sprungit ute sedan dess. Har man bra skor så tycker jag inte att det är speciellt halt.

Vyer
1

Jag började i söndags, även om det fortfarande är mycket snö här så är det bra underlag att springa på och inte så värst halt. 😃