Musik till träning.
Hej!
Jag gymmade för ca ett år sedan men tappade suget efter ett tag. Tror det kan ha med musiken att göra ärligt talat. De spelar inte speciellt peppande musik på mitt gym.
Men jag hade tänkt att börja igen och skulle vilja ha tips på bra musik som jag kan ha på min mobil när jag tränar.
Så skriv alla bra träningslåtar!
Tack på förhand!

Rammstein är bra när man ska ta i :)
Har du Spotify till mobilen? För i så fall är det lätt att "prenumerera" på träningslistor. Annars kan du ta inspiration därifrån om du har Spotify på datorn! Här är min träningslista på Spotify, blandar hejvilt och uppdaterar regelbundet. Kanske vore en idé här på Träniing, att dela med oss av våra listor på Spotify (om man kör med sånt) eller skapa en gemensam alla kan lägga n låtar på och använda?
Aah, tack så mycket!
Ska kolla in din spotifylista genast! 
Är ledare för cirkelfys på Friskis&Svettis. Länkar mina listor med musik som jag änvänder 
Nu är ju nedvarvningslåtarna med på dessa, men du gissar nog ganska lätt vilka det är… 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Jag gillar att träna till Maskinens låtar :D
// Cathie @ www.cathie.se
Jag tränar till partymusik! Det får en att vilja röra på sig och så blir man glad :)
En låt som får mig att tagga till när jag kör styrka är Motörhead - The Game. Handlar lite om att ha kontroll, vara den som bestämmer reglerna osv. Tycker det peppar mig både i själva musiken och texten när jag helst av allt egentligen vill ge upp :)
När jag är på gymmet och tränar lyssnar jag mest på musik som My Darkest Days, Dead by April, Paramore etc. Tycker det är peppande när jag ska ta i :).
Avicii – I Could Be The One [Avicii vs Nicky Romero] - Nicktim - Radio Edit
Austin Mahone – Say You're Just A Friend
Alpis – Där vi bor (feat. Näääk, Stockholm Highgrades & Bam Bam)
Norlie & KKV – Där jag hänger min hatt
Bruno Mars – Locked Out Of Heaven
Nadia Ali – Rapture - Avicii New Generation Radio Edit
Calvin Harris – Feel So Close - Radio Edit
vne vad du gillar för musik men aja :PP
Rage Against The Machine + lite random låtar :)
Kolla in våran sajt: http://piecesofarts.blogg.se/
Party musik för mig också! Då blir man taggad och sjunger med lite mellan flåsen aha :D
http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!
Insåg idag att gamla lite fjantiga låtar kan vara grymt peppande, cyklade till Aqua's "Doctor Jones" idag, och det var jätte härligt! :P Jag som aldrig annars lyssnar på sådan musik liksom.. :P