Bra sportbhar
Ska börja träna på gym nu och vill ha tips på bra sportbhar som sitter bra och ger bra stöd, har inte så stora bröst.
Får max kosta 200-250 kr :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Älskar pierre roberts sportunderkläder! Sitter jättebra, samlar upp svettet också:)
Mvh Emma
Hjärtelyckans kaningård www.hjartelyckanskaningard.weebly.com
Sajtvärd för Jättekanin Ifokus och Harkaniner Ifokus
http://emmisen.myshowroom.se/
#1 Vart kan man köpa dem? För hittade inget när jag sökte på google :/
#2 Jag har köpt på tex city gross och Coop :)
Mvh Emma
#3 Aha får kolla in där då ;)
#3 De är inte extremt dyra heller:) för personer som mig som har D-kupa är de extremt bra! Man blir inte sönderknockad på löpbandet;) haha. Nej, men ärligt, bra pris, bra vara. Jag har 4st BHar och 3-4st trosor av det märket. Värt varenda krona!
Mvh Emma
#5 Ok så bra :D

Tycker det är ganska svårt att säga "denna passar dig". Själv har jag två av olika märken. Ena är Nike och den andra är av något märke jag inte minns just nu, jag testat andra Nike men ingen om passar så bra som den jag har. Främst tycker jag att man ska prova och sedan investera i en bra. Inget är så jobbigt om skuttande bröst, dels för rygg och sen är det bara jobbigt :) Jag har annars små boobs men även de lever sitt eget liv utan rätt stöd
#7 Ja jag har dock inte råd för mer än 250 kr som student :(
Ja jag med små, och mina lever med eget liv annars haha :D
Jag har samma "problem" som Frida! Behöver en sport-bh som ger väldigt bra stöd (jag haaatar när det guppar där fram, haha) men som inte är så dyr.
Har någon testat SOC som man kan köpa på Stadium för 199kr? Hur är de? Jag är smal men har ändå bröst (65E-70D) så jag behöver en som sitter bra och som ger stöd när man springer - jag ska börja jogga! 

#8 Ah, okej… Iofs ibland använder jag en bh-topp som jag köpte på Lindex/Kappahl för flera år sedan. Den funkar okej så länge man inte gör allt för skuttande rörelser, utan håller dem på plats. Kostade inte så mycket men det är ingen riktig sportbh dock
#10 Ja någon BH topp har jag, får testa det så länge :)
Jag har testar måååånga sportbhar och kommer inte köpa något annat än pierre roberts BHar :) Fast frågan är om ni har de i danmark, Tilde? Vet inte hur ni har det i era butiker.. Kostar 159:- har jag för mig. Sen olika färger om man nu inte bara vill ha en vit eller svart:)
Mvh Emma
#12 Jag har ingen aning om det finns här i Danmark… men annars kan jag ju kolla efter en i Sverige när jag ska dit över jul :) City gross eller Coop, sa du? Får övertala pappa att skjutsa mig till någon av de affärerna, hehe 
#13 Ja, i skåne finns det iaf i de två affärerna:) Vi två har samma problem:P försöka att inte bli knockad på löpbandet.. Snart är jag av med det problemet förhoppningsvis:)
Mvh Emma
#15 Hehe :P Tack för tipset, ska kolla efter det märket! Annars blir det nog att jag går till Stadium och frågar lite.
#16 Jag var inne på stadium här i Sverige, ganska dyra hade dem :( Hittade 2 lite billigare men de såg inte bekväma ut :/ Men du har kanske bättre tur :D
#16 Hoppas du hittar:) de är sjukt sköna att ha på sig:)
Mvh Emma
Den billigaste sportbhn som jag äger är faktiskt den bästa. Den är från New Body och kostar inte mer än 150 (som alla deras grejer). Köpte till och med en till nu då min gamla har ganska många år på nacken och jag tycker de är så bra.
Så den kan jag verkligen rekommendera!
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
#19 Var kan man köpa en sån? :)
New Body säljs av lag, skolklasser mm. Så kolla om någon i din närhet säljer just nu! 
På deras hemsida står följande "Våra produkter kan man bara handla genom föreningar, lag och skolklasser. Är du intresserad av att stödja en förening, lag eller klass genom att köpa Newbody produkter hjälper vi dig gärna med att komma i kontakt med någon som säljer."
/ Lisa

New Body har annars assköna hipsters, använder dem nästan jämt
#21 Okej, tack :) Men ger den bra stöd och "andas"?
#23 ja, jag är helnöjd med mina. De sitter jättebra (förutsatt att man tar rätt storlek då såklart) ;) och jag tycker den andas bra. Efter ett hårt och svettigt spinningpass är det såklart svårt att avgöra ventilationsförmågan, då allt är blött haha ;) men efter "normal"träning upplever jag absolut att den andas :)
/ Lisa
#24 Låter ju jättebra i alla fall :)
#25 Ja visst :) Glömde säga det att de är sköna på med, mjuka o följsamma eller vad man ska säga :) Så absolut värt att kolla upp om du känner till någon som säljer :)! Senast köpte jag av min mammas jobbarkompis son eller nåt. :)
/ Lisa
Jag har en från Nike med ställbara band. Skaffar inte en till med ställbara band kan jag ju säga! Den funkar bra osv, men banden ändrar sig själv, så efter ett tag sitter dem på det lösaste igen (jag spänner in dem helt). Har för mig att den inte var jätte dyr, är också student :)
jag har små bröst och behöver inte så mycket stöd.Jag köra oftast på SOC, de funkar och sitter skönt. enda nackdelen är att resårbandet blir lite hårt efter många tvättar (2-3 års användning). de känns ändå fräscha :)
jag har också köpt sportbh på Friskis, deVal, som är helt underbart sköns, men lite dyrare (299 tror jag). de övriga träningskläderna är supersköna och funktionella också. :)
#28 Tack för tipsen! Funderar på en SOC, men får nog gå till Stadium och fråga lite om dem. Behöver ju stöd och så. 
Jag har ett par stycken från H&M som fungerar utmärkt vid gymträning (kanske ingenting jag skulle löpa i, men väl lugn jogging). Har man små bröst fungerar de bra och allt "hålls på plats" (enligt min upplevelse). Finns också i många fina färger så man blir glad, haha.
#30 Får kolla in H&M :D
#30 Jag köpte en från H&M och jag hade då typ E-kupa och mina bröst hölls nog på plats då jag var ute och jogga i ett högt tempo. Jag valde dock ändå den minsta sport-bhn som de hade, fungera rikigt bra. :) Nu har jag dock fått c-kupa efter all konditionsträning men brösten hålls ännu på plats. Så jag rekommenderar nog H&M i det fallet, den har ändå hållts i skick i ett halvår och går att använda fast jag har fått mindre bröst. :)
H&Ms sportbh:ar fungerade inte på mig :/ Antingen gav de inte nog med stöd, eller så var de inte bekväma. Men det kanske funkar på Frida. 
#33 Jag kan ju alltid testa. Ska se vad jag hittar. Är ändå sjuk så blir ingen träning förrän efter nyår ändå så :P
Jag har själv ingen heller just för tillfället men ska köpa en som heter "stay in" från intersport. Kostar 400 kr, men är med bygel och vadd så slipper bröstvårtor och allt sånt synas plus att man får riktigt bra stöd :)
#35 Har tyvärr inte råd med så dyr :)
Det är nog väldigt svårt att hjälpa dig med en sån här fråga.. Såg någon som var väldigt nöjd med sin new body, jag kan göra det lite jobbigt för dig och säga att det är den absolut oskönaste jag har köpt, har använt den en gång. Du får nog helt enkelt gå in på nån sportaffär och prova. Har en från Casall jag tycker är jättebra, men den va ganska dyr "/