Träning iFokus

Träning

Etikettgruppträning
Läst 2935 ggr
riiffen
2012-08-14 22:39
0

Vilka pass?

Detta är tre frågor till er som går på gruppträningspass på t.ex SATS, Actic, F&S eller något liknande ställe, kommer inte på fler namn haha.

Vilka/vilket pass går ni helst på? Var någon stans (vilken kedja)? Och vilka pass har ni testat? :)

medarbetare på allergier.ifokus .

[westerlind]
2012-08-15 08:08
0

Jag går på F&S och går helst på Box och Cirkelfys. Har provat Box, Cirkelgym, Citkelfys, Core, Cross, Dans Afro, Jympa, Station, Step och Yoga. I höst är planen att prova ett av varje pass!

fia-mia
2012-08-15 12:34
0

Jag går på Friskis också och kör boxning och dans (afro, fuego och vanliga danspasset). Har även testat skivstång, spinning, flex och core. Vill fortsätta med skivstång och spinning och testa yoga, cirkelfys, cirkelgym, station och indoorwalking.

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

HannaM
2012-08-15 17:10
0

Tränar på friskis och har provat bas och medeljympa, skivstång, box, yoga, cirkelfys, cirkelgym, afrodans och flex.

Mina personliga favoriter är väl box, cirkelfys och flex.

TerriZue
2012-08-29 18:07
0

Jag tränar, värdar och ska nu i höst börja leda pass på Friskis&Svettis.

Jag har provat alla pass där (japp, verkligen alla… till och med senior) och jag tycker det mesta är kul men dte kan bero på att jag är tokig i träning i alla dess former. :)

Favoriterna är dock HIT, skivstång, skivstång intervall, box, flex intervall, core och afro. :)

Nu kan det här meddelandet ha skickats typ tio gånger… Det blir helknas när jag försöker ladda upp kommentaren men ja… vi märker väl hur det ser ut sen. :P

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

målle
2012-08-30 21:14
0

När jag tränade på F&S vart det mest skivstång+kondition och core, men detta var längesedan, sen har jag haft bara ren gymträning och nu har jag nyligen börjat träna på Actic och än så länge bara gym men funderar på att köra lite core och ngt skivstångspass typ om de har det (inte kollat så noga ännu vilka pass som finns och vad de kallas)

Karmatarerskanise
2012-09-01 15:54
0

Tränad på Actic i Helsingborg.
Brukar gå på Z Latin Jam (typ zumba), Core (bålträning), Knockout (kondition och styke övningar i from av sparkar och slag i luften), Actic training Circuit (styrkeövningar i gym) och Puls (pulshöjande  pass).

Zadeira
2012-09-01 17:47
0

Tränar på Friskis och Svettis. Har testat en hel del olika pass men favoriterna är Core, IntervallFlex och Cirkelfys.

Ska ge Yoga en chans denna terminen tror jag, känns som något som kan passa bättre in i mitt liv just nu än styrka/kondis.

Liss
2012-09-03 21:30
0

Har tränat på många olika ställen och även varit dans och boxnings-instruktör på ett av ställena.
Mina favoriter är absolut just dans och boxning. Boxning för att det tränar det allra mesta av kroppen och det är alltid kul att slå skiten ur padsen och få upp flåset ordentligt. Dans, för att jag får använda hjärnan en hel del då också. Koreografi är alltid kul. Och så kan man få ut mycket energi på det.

Annars gillar jag även core, inte för att det är speciellt kul - men nyttigt. Och spinning, för att man verkligen tränar konditionen. Skivstång kan vara riktigt kul det med.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

veruscka
2012-11-07 12:18
0

tränar på Medley!Har till gång till flera gym + badhus. gruppträningar m.m jätte bra :)

fia-mia
2012-11-07 17:53
0

Kan nu lägga till intervallFlex, aerobics och step på min lista, aerobics var superkul! som danspassen men enklare koregrafi :)

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

LisaF
2012-11-12 22:06
0

Leder cirkelfys på F&S, och det är också cirkelfys jag tränar mest.
Kör även cirkelgym, TMI (Träna Med Instruktör), spinning och skivstång.

Har också provat på HIT (högintensivträning), crossfit och medeljympa (inte min grej då jag inte får ihop koordinationen..Skrattande).

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Madde
2012-11-15 23:27
0

Jag tränar på friskis. (jobbar ideelt och får träna gratis)

Just nu tränar jag mycket Cirkelfys och spinning. Även lite indoor walking.

Dels för att jag har stukat mina fötter och ena handen så har jag lite problem med vissa rörelser.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Karmatarerskanise
2012-11-15 23:32
0

#12 Vad jobbar du ideelt med? Om jag får fråga :)

Madde
2012-11-16 08:44
0

#13: Jag står i receptionen på Friskis & Svettis i Örebro 3 timmar i veckan.

Orsaken till att jag började med det var för att lära känna folk i Örebro då det är rätt svårt att komma in bland folk och för att bygga kontakter. Jag var arbetslös när jag började där.

Sen får jag ju säga att dem flesta som jobbar på Friskis där jag bor är inflyttade. Så vi dras alla till ett och samma ställe. Glad

LisaF
2012-11-16 10:43
1

#14 Håller med dig. Att stå i receptionen är ett riktigt bra sätt att träffa och prata med folk Glad

Jag har tidigare också varit repavärd Glad

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Madde
2012-11-16 14:33
0

#15: Oh ja, jag har lärt känna otroligt mycket trevliga människor. =)

wooppaa
2012-11-17 21:24
0

Brukar köra bosu och dans-klasser. Främst ett pass som de kallar dance är hur kul som helst! Massa dansstilar blandas, allt från zumba-aktigt, till rock och raggae. Älskar de!

riiffen
2012-11-17 23:23
0

Va roligt med så många som svarar!!

medarbetare på allergier.ifokus .

vaanjja
2012-11-23 08:46
0

Går på Friskis! Gymmar mest men ibland blir det pass. Har testat step, cirkelfys, medelpass, core och spinning. Vill gärna gå på de andra med, men de ligger inte på bra tider i mitt schema. Mitt favvopass är helt klart spinning, för att det är så jobbigt! Försöker köra ett sådant pass i veckan.