Testa något "nytt" (löpning)
Jag tänkte testa en sak. Att jag springer så hårt som jag orkar rakt fram och sen när jag måste stanna så vänder jag om och går tillbaka till startposition och gör om detta tills jag är helt färdig. Hehe!
Vad tror ni om detta? Kommer jag att få en bättre kondis och samtidigt bränna lite fett på kroppen?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Annars kan du ju testa detta: http://www.c25k.com/podcasts.htm
blir ju lite som en form av intervallträning vilket är riktigt bra konditionsträning :)
lycka till och glöm inte skriva sen hur passet kändes
Sajtvärd på traning.ifokus.se/
#1 Den har jag testat men tack för länken. 
#2 Det gick väl sådär. Jag orkade tre vändor och det blev kortare för varje gång, men jag kommer att fortsätta med detta iaf.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
ja men det gör inget :) som jag förstått det så är detta "nytt" för dig,, alltså med det upplägget, då kommer det vara fruktansvärt jobbigt :D
Men med tiden kommer det gå bättre och du kommer märka skillnad på din uthållighet :)
Jo det är nytt för mig. Detta var första gången. Inte lätt med övervikt och taskig kondis. 
Musklerna blev hårda av mjölksyra.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Se bara till att inte köra för mycket intervallträning i början, lätt att överanstränga kroppen
Nä det kommer inte att bli så mycket. kanske 2-3 i veckan. Men nu i helgen skall jag vila från all träning. Det börjar gå överstyr det här. Kan inte gå och sova om jag inte tränat 2-3 per dag. Får ångest öer vikten som redan är hög.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
kanske är lätt för mig att säga att du inte ska ha ångest för din vikt, du jobbar ju med det redan, eller hur? ;)
Och det är alltid bättre att ta det sakta men säkert, du kommer nå din vikt du vill ligga på, var så säker :)
Har sedan några år haft ätstörningar i perioder och jag har tyvärr hamnat i den igen. Inte hälsosamt jag vet men hjärna vill annat.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
jo det där med ätstörningar är svårt, önskar jag kunde ge dig något bra råd där, men jag antar att du kan det där lite bättre,
är det att du inte äter alls då?
Ja precis. Jag äter för lite och tränar alldeles för mycket. För hade jag inte träningen på schemat utan det var bara att svälta sig själv men nu har träningen kommit in på schemat.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *