Vikt ökning?
Är en kille på 23 år, 167 cm lång, Aktiv och rör på mig VÄLDIGT mycket, Tränar springer promenerar you name it..
Äter som en häst trots min ringa vikt. Frukost ,mellanmål, middag,kvällsmat, och nattmacka
Jag väger 57 kilo och har gjort det sen jag var 16 och jag har försökt få råd överallt och hur länge som helst…
När jag var 17 frågade jag diverse och svar:
Det kommer med åren…
När jag var 19 träffade jag diverse och en läkare som svarade:
det kommer med åren
Nu blev jag förbannad för jag kunde inte gå upp i vikt vad f*n jag än gjorde så tränar 3 gånger i veckan och är väldigt aktiv men det händer fortarande ingenting…
Livet i varje Andetag
Så är det faktiskt. Jag var smal på en pinne i tonåren men sen sa det bara poff så gick jag upp i vikt.
Fast å andra sidan har jag fött tre barn.
får hoppas det går fort haha x)
Livet i varje Andetag
Har du räknat ut hur många kcal du äter på en dag?
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare
För några år sedan vet jag att det fanns en grabb som skrev på något forum, kan ha varit kolhydrater i fokus kanske… Han var fd anorektiker och väldigt mager och hade svårt att få tillbaka kilona trots att sjukdomen låg bakom honom. Tillslut började han köra lchf tillsammans med ordentlig styrketräning… och han gick upp och fick en riktigt perfekt kropp på bara några månader.
jag startade nyss en tråd "kosttillskott"
Där drog jag en liten rad om Gainer, något som jag använder,
jag har själv fruktansvärt svårt att gå upp i vikt, kan tillägga att jag är 30 år.
För mig handlar det om att jag har så hög ämnesomsättning att jag måste få i mig bra mycket mer än jag klarar av att äta, trots att jag är stor i maten.
Så om du är ute efter viktökning så rekomenderar jag en gainer
lycka till
Sajtvärd på traning.ifokus.se/