Före och efter-bilder!
För er som tog bilder före ni började träna, och efter ett par månader/år när ni kommit i form :) Jag hittade ingen liknande tråd och tänkte att detta kunde vara en väldigt fin motivationskälla för de som är lite trögstartade med att komma igång.
Min fotoblogg och portfolio
Medarbetare på foto
Vad spännande! Har faktiskt en del bilder men lägger in senare idag om jag kommer ihåg :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad kul, gör så!
Jag har också en del men kommer inte åt dem just nu. Vi får se om jag också lägger in mina sen :)
Medarbetare på foto

Hmm.. jag har tränat och rört på mig sen jag var åtta så jag misstänker att det inte skulle bli så lätt att se förändringen=p Inte bland all annan förändring.
#3 hehe kanske inte :P men du har inte tränat intensivare med något mål under en viss period där du har bilder före och efter?
Medarbetare på foto

Nope, inte mer än när jag som ätstörd övertränade och hade som mål att bli benrangel och dom bilderna tror jag vi hoppar. I övrigt har jag aldrig gjort något som gett förändringar eller tränat för den sakens skull.
#5 ojdå. Ja, du gör som du vill :)
Är det verkligen ingen här som har före/efter bilder? Kom igen nu! :D
Medarbetare på foto
Jag har tyvärr inga.. störigt!
BlitZ; det är en jäkla skillnad det :) Bra jobbat!
Oj, vilken skillnad! Grymt bra jobbat :)
Tack! =)
Men jag ser väldigt allvarlig på "efter" bilden för det är jag ju inte i verkligheten. :D Sen att jag var så glad på "före" bilden kan ha nåt att göra med vinglaset. Bara kanske…
/Christian
hahaha "peter griffin" :P Grymt jobbat BlitZ
Medarbetare på foto
#13 Tack! Hehe Family guy är ju bäst :D
#14 helt klart.
Jag får väl också blygsamt bidra. Det blev tvärtom för mig, undervikt -> idealvikt. på första bilden, 68kg. På andra bilden 83kg. Hoppas ingen har något emot lite hud… 
Medarbetare på foto
#15 WOW, stor skillnad på dig med :)
Kul att se bilder på det hållet också!
#15 Bra jobbat! Man ser stor skillnad i självförtroende på bilderna. 
Coolt!!
/Christian
#18 Va coolt, en riktig före och efter bild!! :D Man ser verkligen skillnad, va kul! Jättebra jobbat på den korta tiden! 
/C
#19 Tack så mycket 
Vilken jäkla skillnad på er alla! Riktigt bra jobbat! =) Jag har tyvärr ingen före bild och jag är ju inte direkt klar med mitt mål än så. =)
Malin, vad kul. Man ser verkligen skillnaden!
Kul att se alla bilder. Vilken skillnad!
Wow vilka framsteg alla har gjort! Det är kul med bilder som motivation för ens egen skull de dagar man tvivlar på om nåt hänt..
Medarbetare på träning.ifokus
Kul! Ska försöka leta fram mina bilder när jag har tid. :)
Kul att se dina resultat också Erik :) Duktigt!!
Tack, Erik men faan det är bra jobbat själv!!! Awesome! Nice T-shirt btw, DICE 
/Christian
Tack BlitZ! Och ja, har jobbat där i 3 år förut och man fick en sådan tröja då. 
#30 sicken lirare! Jobbat på DICE, ascoolt!!
Oj oj va duktiga ni är 
Jag har preis tagit mina "före" bilder eftersom jag fick en kommentar i morse om att mina höfter har blivit mindre och insåg att jag borde ha bilder från nu när jag nyss börjat. Så jag får gott vänta med mina bilder ett par månader.
Men gud vad era bilder inspirerar!
Vad duktiga alla är! :D Det är väldigt stor skillnad på bilderna. Inspirerande. :)
Åh va kul det är att se era framsteg! Man blir ju riktigt glad för er skull och det är en bra motivationskälla 
Men härligt jobbat av er alla! 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Bumpar upp denna tråden med en liten update från mig. Har inte ökat i kilo, tvärtom, minskat 1kg…
Har haft för mig att försöka bränna underhudsfett. Har lyckats till viss del men gillar inte att droppa kilo.
Men nu kommer hösten och då ska man börja bulka igen ;)
Medarbetare på foto