Träning iFokus

Träning

Etikettutomhusträning
Läst 2630 ggr
LaSadie
0

Första passet ute!

Är det någon mer som har vågat gett sig ut Glad? Jag sprang/trippade fram igår. Det var fortfarande is på vissa ställen men det gick bra! Tiden är inget att skryta med iofs, men vad gör det när det känns bra i hela kroppen!

Är väldigt nöjd att ha underställ för både ben och överkropp Glad

Har idag träningsvärk som känns en hel del om man går Oskyldig

Bergspuman
0

Ha ha, nää utesäsongen börjar inte förrän det varit snöfritt någon månad här i Mälardalen. Skrattande  Jag brukar ta första cykelpasset utomhus i slutet av april / början av maj.

LaSadie
0

Skrattande

Det är ju näääästan snöfritt, iallafall i råby området Skrattande

Bergspuman
0

Råby??? Bor du i Uppsala???

LaSadie
0

Neeeej, Västerås Glad

Bergspuman
0

Jag tänkte väl Skrattande

Vi har nämligen i Uppsala ett friluftsområde med löpslingor, som kallas just - Råbyrundan.

LaSadie
0

Ahaaa, ja det finns ett par Råby'n i Sverige Glad Men skoj att det hette Råbyrundan för jag kallar min runda Råbyrundan Skrattande

Tove-
0

Utesäsongen började för mej för några veckor sedan :P Men då får man springa med jääääättefina broddar ;)

Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

LaSadie
0

Jag skippade broddarna Glad Var inte så säker på vilken modell som passade bäst.

LisaF
0

Jag vågade mig ut en runda i måndags, men det var nästan förenat med att näst intill slå ihjäl sig. Ren isgata emellanåt, men det var ändå skönt att ha klarat av ett löppas Skrattande

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

LaSadie
0

#9 Ja det är riktigt illa på vissa ställen Tungan ute Men efteråt är man nöjd och det är skoj att höra och se reaktioner från de man möter på rundan, de flesta ler och verkar impade Skrattande

fotokrafs
0

Härligt det låter!

Där jag brukar springa är det fortfarande skidor som gäller, så det kommer nog dröja ett tag till innan jag får springa.

fia-mia
0

Jag hade tänkt tänkt springa ute idag, tror ni inte jag vaknade genomförkyld och med feber!?

MVH Mia (miisasphoto.tk)

medarbetare på cocker spaniel ifokus

LisaF
0

#12 åh, är det inte typiskt? När man har bestämt sig för något så blir man sjuk istället.. Ruskigt tråkigt! Krya på dig!

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

Howliten
0

Har fått lägga det på is då jag har streptokocker i halsen och är lite risig i kroppen. Och de vill inte ge med sig så snabbt och jag vägrar penicillin. Det får läka ut och  under tiden promenerar jag. Men när jag kan dra igång springandet igen ska det bli superskönt. Jag längtar.

Jag är glad. Är du?