OT: Vad ser du mest framemot 2011?
Som rubriken lyder, vad ser du mest framemot i det nya året?
Själv ser jag framemot att gå upp med min uppsats inom Folkhälsa.
Sen att få jobb!
Jag ser framemot att äntligen få gå ner i vikt. Och sen få antingen någon pension eller något annat sätt få pengar regelbundet så vi slipper krypa fram på knäna.
Att nå min målvikt.
Att kunna röra mig obehindrat på tennisbanan.
Att ta mig an nya utmaningar på jobbet.
Hmm, ser mest fram emot att äntligen få gå en instruktörsutbildning :)

#3 Instruktör för vad
?
#4 Jadu, det beror lite på hur det utvecklar sig! Afro, BodyCombat, dans eller liknande..
Jag hejar på dig att du får dina drömmar uppfyllda Malin. 

#6 +1 på det 
Haha tack tack!
Ser framemot sommaren 2011, ska våga visa mig i bikini då!! 
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
#9 Wooho :D

Jag ser framemot kattungarna som kommer i februari btw 
#11 Åh, så det blir missar! Vad kul!

#12 ja jag tror det. Hon har "hallontuttar" samt att magen, där livmodern ligger, är hårdare än på vår andra katt 
Vet inte. Just nu tänker jag inte så långt in i framtiden mer än några dagar. SÅ nu ser jag fram emot morgondagens träning och sen skön helg.
Sen hoppas jag såklart att året skall bli bra och man får vara frisk och kry, kanske även att det blir en flytt till västsverige.
#13 Tjoho, håller tummarna!
Jag är äntligen gammal nog att få träna styrka/spinning å F&S! JIHOO ser definitivt fram emot att träna häcken av mig ;) dock inte bokstavligt hehe
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

#16 nja den blir nog mer välformad 
Ser fram emot sommaren och att gå ner i vikt. :)

jag ser emot slutet på detta år då jag ska se ut som en handbolls spelare och inte som en tandpetare :D
Jag ser först fram emot våren. Ska åka till London på min födelsedag och stanna i fyra dagar. Hoppas hinna nå min målvikt tills dess så jag kan shoppa massa nya kläder.
Sen ser jag fram emot hösten, förutsatt att jag kommer in på den högskola och utbildning jag vill :)