Vart tränar du?
Berätta gärna vart du tränar och har tränat, fördelar- och nackdelar och så vidare.

Jag tränar på Onyx i Borås - både centrum och Knalleporten.
De har bra maskiner, snygg inredning och det känns otroligt fräscht. Givetvis är det ett plus att personalen är trevlig!

Jag tränar på gymmix, med olika program, less miles program är de! Bodyattack, body combact, step och core! Världens bästa träning, nu i sommar blir de joggingspåret i skogen :)
Bara få frisk luft o njuta av att man kan vara ute.
#2 Det låter ju bra ju!
Jag måste börja löpträningen snart också om jag ska orka springa Kretsloppet här i Borås i september :)

Friskis&Svettis. Gillar det, det är förhållandevis billigt och det är en rätt stor grupp människor som går på gymmet där, man känner sig inte som ett ufo om man inte har senaste träningsmodet och en kropp där inget annat än muskler syns.En del anläggningar i stockholm känns lite gamla men på det stora hela är det bra.
Sen tränar jag handboll också.
Jag planerar att börja träna på Skövde Arena till hösten 

Jag har tränat på Nautilus i Luleå, där var allt bara possitivt förutom att jag inte längre har råd då jag är arbetslös.
Nu tränar jag "bara" ute i naturen på promenaderna.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#6 Anne, det finns så mycket man kan hitta på i naturen, inte bara promenader så inget "bara" där inte ;)

#7 det var därför jag skrev ordet bara inom ""-tecknen. 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag går till Gerdahallen i Lund.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag tränar hemma och utomhus med min hund. Promenader osv då. Ska även börja cykla när jag fått tag på en billig cykel.
Tycker det mest är negativt med att träna hemma. Har ingen träningskompis och man tappar ofta motivationen (jag iallafall). Har tyvärr inte råd med gymkort.
Utomhus är det ganska positivt att träna. Har hunden som motivation och kompis. Man kommer ut mer. Negativt är när det är dåligt väder, då har man bara lust att stanna inne. Hunden vill gärna stanna inomhus när det regnar. Hon är inte så förtjust i vatten, hon tror väll att hon är en sockerbit hehe.
#10 Cykla på vanlig cykel eller är en riktigt flashig? Jag köpte mig en ny damcykel för ett par dagar sen på Maxi där de har 1000:- i rabatt på damcyklar just nu. Bara ett tips :)
#11 Bara en vanlig cykel :) Maxi finns inte här :(
#12 Åh, vad tråkigt! Hoppas du hittar en till bra pris i alla fall då :)
Friskis och Svettis och skolans olika lokaler 
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
USM (Umeå Sport och Motion). Kan inte finna några nackdelar med det stället men det kanske beror på att jag också jobbat där. 
Tränar löpning i skogen (Järavallen), kör intervallträning när jag ska med bussen! =) Igår köpte jag ett gummiband så det blir väl lite träning framför tvn på kvällarna nu =)

Hemma och i skogen
Jag har aödrig varit motiverad för att träna i gym o liknande. Tvingar mig in på vintern när vädret inte tillåter utomhus längre.

Putt!

Tränar nu på Friskis. Är nöjd med deras priser och passen som passar de flesta. Kanske är lite besviken på gymdelen och att man inte kan köpa kombikort längre.
Tränar inomhus på gym, SATS i Uppsala. Det är en toppfin anläggning, bra och proffsiga och vänliga människor, tränat där i faktiskt 20 år nu. Var med på den tiden när de fortfarande hette GAP Hälsostudio. GAP stod för Gustav Anders Peter som var ägarna då. Har fortfarande kvar en t-shirt med GAP-emblemet på hihi.
Kör inga klasser, gruppträning intresserar mig inte och har aldrig gjort. Jag är en ensamtränare
.
Priset? Ja billigt är det inte. Men eftersom jag varken har bil, bostadslån eller barn (de 3 B:na, som jag brukar säga!) så lägger jag en del pengar på mig själv istället.
På Actic i Uppsala. Då har man tillgång till poolen också. Jag tränar dock bara på gymmet, kör ensam. Funderar på att börja gå på spinning, får se.
Vet inte riktigt vad det kostar, men jag är anställd inom kommunen och får friskvårdsbidrag på lite över 1000 kr per år och lägger det på gymkortet när jag gör en betalning för ett år. 3500-4000 kr tror jag att ett årskort kostar.
Tränar hemma och ute! Får se om jag vågar in på gymmet som finns här i krokarna någon gång i framtiden… Verkar inte vara så dyrt.