Musik på gymmet
Hur viktigt tycker ni det är att gymmet spelar bra musik när ni tränar? Att det är lagom högt osv.?

Tycker att det är viktigt att de spelar musik med bra takt i så att när man känner sig trött så känner man sig lite tvingad att ändå hålla takten och fortsätta :)
Sen ljudvolymen. Jag tycker att de nästa alltid har för hög musik på gruppträningarna men så är jag känslig för höga/ljusa/plötsliga ljud också. Jag har löst det genom att köpa öronproppar för musik och bad. Så nu kan jag fokusera på träningen istället för att oroa mig för vilken ton nästa ljud i öronen kommer ha :P

Jag vill lyssna på min egen musik så det spelar för högt 
För min del skulle jag gärna ha mycket högre musik på gymmet. Men jag tycker ofta att den är ganska kass - jag kör med egen mp3spelare så att jag vet att jag får låtar jag tycker om att träna till. Det är sällan de spelar t.ex. Rammstein i gymmets högtalare… :S

Iofs så brukade gymmet på LiU spela eurodisco ibland
Det var ganska coolt.
Innan på friskis här i Jönköping kunde det komma en ballad mitt i all musik. Det var inte alls musik som var upplagd för träning. Men nu det senaste året har de skapat en grym träningslista som spelar peppande musik. Men jag använder ändå min egna musik oftast :) sån musik som just jag blir peppad av. Och det är svinviktigt med musik vid träning tycker jag.
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Tycker att det inte är så mycket begärt att de bara fixar en bra spotifylista de kan spela.