Bildtråden
Sökte men hittade inget liknande så here we go!
Jag tycker att det vore en sjukt rolig grej om vi i denna tråden la upp dagsfärska formbilder för att kunna följa sin egen och andras utveckling samtidigt som man kan peppa andra i sin träning.
Konstruktiv kritik kan också vara på sin plats, exempelvis om man tycker att någon viss muskelgrupp släpar efter.
Naturligtvis är alla välkomna att lägga upp bilder!
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny
Inte dagsfärsk utan i slutet av april :) är dock ingen större skillnad
Shit brudar, ser riktigt bra ut!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Shit vad grymma ni är!!
Bilder från mig kommer, men är precis i början. Började styrketräna seriöst för 5 veckor sen och ännu är det inte mycket till resultat.
Alltså WOW, jag sitter på jobbet och är så IMPONERAD! Starka, grymma ni. Ska försöka få till en bild och lägga upp jag med.
Här kommer min bild. Detta är ca en månad sen, jag är inte alls lika biffig som er andra och är i början av min mer seriösa satsning. Bilden är inte så seriös heller, jag och en kompis var ensamma i gymmet och lattjade lite :)
Men, här kommer den! (Haha, nervös!)
*Det blir som det ska*
Jag har precis börjat på att sadla om från viktnedgång till träning/muskelbyggning nu, så snart kommer det en startbild från mig! Ska bara samla lite mod först haha 😃
Försökte mig på ngt litet collage hehe… Jobbar på å bli större! Kom jätte gärna med konstruktiv kritik.. Nedre rygg (kärlekshandtagen) får jag inte bort fettet på… Så bygger ändå blir så himla smal annars, försökte förut med fett förbränning för att få bort dem men det resulterade i att mina axlar blev super smala/beniga och fettet bestod..
Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono
Haha man behöver nog mikroskop för att se dom där kärlekshandtagen Pauliine :)
*Det blir som det ska*
Hahaha okej! Jo på min bild ser jag rätt smal ut över magen, men det är jag inte kan jag säga. Dock är jag 11 cm smalare runt där nu än vad jag var i januari så jag är så glad :) Jobbar på för ännu mer minus :)
*Det blir som det ska*
#12 du ser stark och vältränad ut! det är svårt med dedär magfettet.. Som jag sa så försöker jag satsa på styrketräning nu så att mina muskler hjälper mig att förbränna fettet då fettförbränningsinriktad träning bara gjorde att musklerna försvann trotts ca 100g protein om dagen, hmf.. 11 cm, grymt bra jobbat!! fettet runt buken är bossen i spelet alltså..
Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono
Tack :)
*Det blir som det ska*
Har samlat lite mod och tagit bilder.. Började gymma seriöst i feb detta år och hade även en sjukperiod på 3 veckor där jag halkade lite efter :/ Gjorde som Pauliine, ett litet collage :-) Har lite problem med att fettet runt magen står ut som det gör.. Haha men äter sunt så den ska nog ge med sig med tiden, det har ändå hänt mycket med den! Minskat 4 cm. Kanske ej låter mycket men det syns haha :D Kämpar vidare för formade armar och snygg rygg.. Förhoppningsvis kommer det med tiden också!
Inte den bästa bilden, men här kommer en progress på Biceps.
Vänstra bilden är från februari i år (då jag började gymma) och den högra från idag. Båda utan pump.
ronjanyman.se
#17 Ser bra ut! Du verkar sitta inne med fläskigt imponerande trapz att döma från den vänstra bilden.
ronjanyman.se
#18 Tackar! Jo när jag spänner dem så ser dem ut som jag vill att de ska se ut hela tiden så att säga haha.
Tom Hardy blev min inspiration nummer 1 efter att ha sett filmen Warrior, ( http://1.bp.blogspot.com/-yQ1rv8l1Z_U/UGxxRFU7bQI/AAAAAAAAA3c/XFt0EAC5iw4/s640/Tom-Hardy-Warrior.jpg ) till att jobba på sjuka traps. Damn, om du inte har sett warrior så rekommenderar jag den verkligen, inte bara för att filmen i sig är riktigt grym men jäklar tom hardys fysik är sjuk.
Siktar på att få ännu fläskigare traps som löper ner ryggen, inte riktigt så pass som hardy för det vet jag inte om det är möjligt bara, men ett mål kan man alltid ha of course! :)
#19 Riktigt snyggt iaf! Själv är jag ett big fan av axlar men utan trapz ser man ju ganska tanig ut. Ska nog kika på den där filmen :)
ronjanyman.se
#19 Tack :$ Jo stora axlar + feta traps + bred överrygg = aw yee. Riktigt snyggt på tjejer tycker jag då :)
Do that! Kan nästan garantera att du inte kommer ångra dig ;p
Ny ryggbild! Deffen går uppenbarligen bra då jag ser lite lite här och var som jag inte såg för två veckor sedan (eller är det bara jag som inbillar mig?)
ronjanyman.se
Schyssta "vingar" du har där :) (alltså latissimus…)
*Det blir som det ska*
#24 Tack så mycket! 😃
ronjanyman.se
Inspirerande tråd 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Men wow vilket gäng vi har här på sajten! Fy sjutton va grymma kroppar!
#22 Vilken jädra mage.. AVUNDSJUK!!😃
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Ellerhur! Helt galet vilka kroppar! :D
Min är långt i från vältränad 😛Så ger verkligen motivation hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Samma här, notmalviktig men flubber! Haha. Galet inspirerande!
ronjanyman.se
Kom igen nu, upp med era bilder!
Jag sparkar liv i tråden med en benbild från idag.
ronjanyman.se
Hehe, jag har ju inget att visa upp😃
*Det blir som det ska*
#33 Klart du har 😎
ronjanyman.se
Jäklar vilka armar, Majbot!
*Det blir som det ska*
#36 tackar och bugar :D
Så grymma bilder! Bra jobbat!
#38 Tassy vi vill se dig också! Av tråden på viktminskning iFokus att döma vore det på plats med en liten jämförelsebild 😃
ronjanyman.se
Haha det kommer! Jag måste bara få arslet ur vagnen. Ångrar att jag aldrig skaffade nån "före" på viktminskningen! Men jag ska fixa en innan jag börjar träna mer regelbundet.
Shit…återigen, vilka armar!
*Det blir som det ska*
Kom igen, hade varit kul att se bilder på fler! :D
Jättekul att se dig, Tassy! Superbra jobbat!
*Det blir som det ska*
Grymt! :)
Kunde man vissla genom internet skulle jag göra det, snyggt Tassy!
Tack, ni är grymma! Guld värda!
Haha, märkte att jag skrev benen flera gånger. Det var tydligen så viktigt att min hjärna valde att poängtera det tydligt. ;) Jag menade dock nog armarna. :)
Försöker väcka liv i den här tråden, tycker att det är jättekul att se era fina resultat! :)
Här kommer min dagsform

Så här ser jag ut efter flera veckors återkommande förkylning. Jag har både tappat muskler och fett på kroppen, så nu känner jag mig liten och ynklig! ;D Jag har rätt så starka bjj-muskler, men jag är väldigt intresserad av att ha snygga muskler också. Nu har jag semester och lägger all min fokus på mat, sömn och träning och framförallt att lyckas hålla mig frisk! Återkommer med en efter-bild när jag är igång igen :D Kul!
#57 Grym, men det vet du att jag tycker! 😎
ronjanyman.se
#57 Wow, otroligt! Vilken skillnad.
Du ger otroligt bra inspiration till en annan som försöker komma i form :-)
#57 one word: awesome!
Varför blir de snea.. :( De är raka i min dator..
Vad grymma ni är!! :D
#57 Tack tack :)))
#58 Glad to help! c: Tack!
#66 Jättetack! :')
Bra jobbat alla tjejer:D
Vill dela med mig lite av min resa från att väga 93kg till 76kg.
första bilden är tagen 2012.01.05 och den senaste 2013.05.01. Jag ska försöka få någon att fota mig igen då jag har lyckats lägga på mig lite mer muskler sen dess:D
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare
#70 Jäklar, bra jobbat!
#70 Awesome förvandling!
#71 Javisst syns det ätt du tränar! Hejja!
O vad jag blev sugen att träna armar idag!!
*Det blir som det ska*
Knäböj tre dagar i veckan och lite snällt ljus så ser det ut att ha hänt lite i alla fall!

#76 Snyggt! Hur gör du då? Bara knäböj och isåfall hur länge håller du på?
#77 Tack! Jag kör på Stronglifts 5x5, du kan googla så kommer det upp en massa information om vad det innebär. :-)
#78 Tack för tipset! Jag ska göra så. :)
Det är sexigt med tjejer som lyfter tungt;)
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare

Får jag vara med också=) Jag har bara synnerligen kassa mobilbilder att tillgå men vad fasen, det är ju jag på dom=p

Några veckor senare, ingen direkt utveckling men så är väl kanske inte det främsta målet att bygga synligt.

Och så den där magen som jag kämpar så med…
Kul att se dig här också Hanna! 👍😃
Tänkte visa hur deffen går såhär långt. Började lite smått i maj men bestämde mig för att pausa under sommaren och tog upp det igen den 26 juli.
Bilderna är från dag 3, 8 och 18 (igår). Med knappt två veckor kvar får vi se vart detta landar!
ronjanyman.se
Kan ju nämna det som en parantes att jag inte har EN sport-bh utan det råkar vara min favvomodell så jag har typ 5 stycken i samma färg min ägo haha.
ronjanyman.se
Uppdaterar med en video från bloggen, klarar nu av att köra 10x2 samt 9x2 chin ups, satt upp 20 reps som nytt mål! :)
http://jillaroe.tumblr.com/post/60209846574/10-in-a-row-another-goal-reached-10-for-2-sets
#90 Mellan första och sista syns det absolut skillnad! Du mäter inte med måttband? :)
#91 Jo, men jag är inte viktstabil så en del fett har försvunnit och musklerna har ökat så måttbandet har fladdrat en del fram och tillbaka.
#93 ah okej :)
Time to get freeeeakyyy. Börjar känna mig rätt stor.. tjock och stark, that's how we like it.
ronjanyman.se
Vad roligt att se alla fina resultat! Wow! Imponerande!
Efter en sommar med för lite mat, långvariga förkylningar, massa jobb och sommarstängt gym ser jag ut såhär. Nu gäller det att äta mycket och bra mat och träna hårt så är jag snart på rätt väg igen!
Snygga benmuskler Majbot! =)
Tack! 😍

Tjusig utveckling Majbot=)
Förra veckan såg jag ut såhär efter gympasset.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#104 Gillar deffen på magen skarpt!
Från ryggpasset igår. Testade nya kameran som kommer användas flitigt i framtiden! :)
Om det är någon butthurt formnazi som vill påpeka att benen tycks gå ihop lite på sista lyftet så ta det med mig i PM istället.
Inspirerande tråd!
Kan nog dela med mig av någon bild framöver när jag samlat mod haha! :)
Woaw va grymma ni är alla! Sånna jäkla kroppar!
#108, Valyria- GRYMT!! Otroligt vad starkt jobbat! 🙂
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
#115 Wooow! *grön av avund* 😃
Eftersom jag fick börja om på ruta noll så har jag inga spännande bilder att dela med mig av, men det kommer!
Ja heeelt grymt Pauline!
Själv har jag så jäkla ont i ryggen nu så det måste bli rehab imorgon….
*Det blir som det ska*
#120 Snygga ben Majbot (och allt annat också iofs)! Du är verkligen en inspirationskälla :)
#121 tackar och bugar 😇 Trevligt att kunna inspirera andra! 🙂
Här kommer en dagsfärsk armbild. Förra vändan jag tränade hårt nådde jag till slut 31cm, men så tappade jag träningen och började äta skit och mådde skit, allt försvann. Slutade mäta vid 27..
Nu har jag tränat och ätit okej (inte lika strikt som förr med endra eller nåndera) i 3 veckor. Nu ser det ut såhär (måttbandet hänger upp och ner, det är 29cm, inte 30 som man lätt lurar sig till).
I övrigt har jag inte så mycket att visa upp 🤪

Och en rygg utan blixt.
Jag tränar ren styrketräning kanske en gång i veckan och jobbar inte direkt för synliga muskler. Det här är snarast resultatet av klättring i snitt fem dagar i veckan.
Gud vad alla är duktiga! Tummen upp för er!👍
Efter december kommer jag börja satsa stenhårt på gymmet. Var smal som liten men jag har alltid gillat att äta mat så jag blev "mullig". Två år sen var jag överviktig, då jag vägde 80kg men lyckades gå ner till 73kg. Kan säga att jag är 1,72 cm lång.
Känner att jag verkligen behöver få bort fett från låren, men mest överkroppen. Rider och håller på med hästar så har mest benmuskler, lite armmuskler.
Kommer träna med min kille som verkligen inspirerar mig. Han kommer hjälpa mig med det mesta. Kan säga också att denna tråd inspirerar mig 🙂
Min plan för nästa år är att först gå ner i fett och sen börja bygga upp muskler. Hoppas att ni kan komma med tips, idéer som kan hjälpa mig på min resa :) Kommer dessutom lägga upp bilder!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Det du gör idag kommer du vara tacksam för i framtiden