Geocaching
Någon som testat denna "sport". Jag gjorde det för första gången. Vet inte vad jag skall tycka om den. Jag får nog utvärdera mig när kristallsjukan försvinner och jag kan känna kroppen och huvudet normalt igen.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Testat en gång för några år sedan.. Det var ganska kul tyckte jag ändå. Gillar orientering så hade ganska lätt att förstå "tänket"🙂
/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus
Har svårt att förstå hur appen funkade så det blev lite virrvarr och snurr i början men sen gick det bra.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Jaha har du app.. Då vet jag inte hur det fungerar..
Detta var före apparnas tid..😃
/ Lisa
Hur var det förr? Trodde inte det fanns något annat. Haha.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Det kan vara väldigt kul. Gäller att hitta lagom svårtillgängliga "gömmor". Innan appens tid var det vanlig karta och kompass som gällde, då fanns det speciella communities där man la in uppgifter om gömmor och sen checkade av att man hittat osv. Lite mer meck än dagens app kanske.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Vi använde en liten gps som vi knappade in koordinaterna i och sen använde oss av :)
/ Lisa
Vad heter denna appen? har hört om det innan, och vet det funnits en hemsida.
c:geo heter den jag använder mig utav.
Nu har jag "forskat" lite mer och insett att det är saker jag skall leta efter och inte bara komma dit. 😛
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Tack :)
Har börjat med geocachning och jag tycker att det är jätteroligt! :D
Det finns en app som heter geocachning som man får ladda ned från sin appbutik i mobilen. I iPhone kostar det 75 kr men värt det! Började med det för kanske någon vecka sen för jag har ingen motivation att vara på gymmet när det är sommar så geocachning passar faktiskt bra eftersom då är man ute hela tiden! :)
Jag har också geocachat endel! :) riktigt kul!
När jag kommer hem skall jag leta med mina barn och sen skall vi göra en egen punkt. Hur man nu gör?
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *