Träning iFokus

Träning

Etikettkost
Läst 3340 ggr
[Tassy]
1

Kokboken Muskelmat

Jag hittade denna bok: http://www.bokus.com/bok/9789197906456/muskelmat-en-kokbok-fran-body/ och blev nyfiken! Är den bra? Har någon denna, eller har läst i den? Vad tycker ni? 

Är väldigt sugen på att köpa 😃

Juicy
2

Jag är också lite sugen på den så jag lämnar ett avtryck här.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

LisaF
0

Lät ju spännande! Hoppas någon kan ge dig svar!🙂

Annars får du gärna, om du köper den ändå, dela med dig av dina tankar kring den 🙂

/ Lisa
Medarbetare på Träning iFokus

RobinEH
0

Har den inte i mina ägo och har inte heller läst den. Men här har du en tråd med några kommentarer.

Något som är bra, för de som håller koll på energiintaget, är dock att det finns utskrivna näringsberäkningar för recepten. Om det är tillräckligt för det priset vet jag dock inte, man kan ju hitta de flesta recept på nätet och näringsberäkningar är ju inte så jobbigt att göra på egen hand.

Mycket handlar ju i slutändan om subjektiva smakpreferenser. En del tycker om recept som andra inte tycker om.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[Tassy]
1

Tack!

Jag tror jag slår till 😃

[Tassy]
0

Nuså har jag hunnit läsa en del, och överlag är den väldigt bra. Men jag stör mig på att hon verkar ha dille på flytande laktosfritt margarin och andra små fula egenheter som är lätt att byta ut mot bättre varor 🙂 Är man grön på hur man bör äta när man tränar så rekommenderar jag boken varmt. Samma sak om inspirationen tryter. Men om du redan har hyfsad koll på hur man ska äta så kommer den nog mest att samla damm. Väldigt basic bok. Nästan enbart recept, hade hoppats på mer tips och råd.

Juicy
0

Kan du ge några exempel på recept? Jag skulle kalla mig själv relativt insatt i kost och näring men har dessvärre inte lika stor fantasi i köket haha.

ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny

[Tassy]
0

I länken i #0 kan man provläsa i boken 😉