Träning iFokus

Träning

Etikettskador-och-problem
Läst 1389 ggr
Nicklasangora
0

Snabb viktminskning = säckig hud....

Hej! Jag kan börja med ett för 2 månader sedan började jag träna stenhårt. Jag slutade även med all snabbmat och började äta 100% nyttigare. Så på dom här 2 månaderna har jag gått från 88kg till 74 kg. Rätt så snabb viktminskning. Och tyvärr så är magen kvar men jävligt slapp? När kommer de att försvinna? :( Ser ju för jävligt ut :/ Jag var inte jätte nöjd med hur jag var innan men nu är det nästan värre.

För övrig info så är jag 20år och är 182 lång.

Hoppas någon kan svara på min fråga.

//Nicklas

Zureel
0

Har surfat mycket angående det här ämnet själv eftersom jag gått ner mycket och har mycket kvar att gå ner det jag kommit fram till att det är otroligt individuellt det kan ta några månader eller ett par år sen beror det på hur mycket stretchmärken man har.

Om du har någon släkting som gått ner mycket i vikt ett tag tillbaka kanske det kan ge en hint om hur det blir för dig.

Fridaaaa
1

Jag tror personligen att det är svårt att säga, hur fort det går, eller om det försvinnas alls. Är nog himla individuellt.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Majbot]
1

Det kommer med tiden! Du är ung med så du behöver inte oroa dig :)

Nicklasangora
0

#1 jag har inga stretchmärken, så då kanske det går fortare?

#3 skönt! Jag vill ju inte sitta på gymmet 4 dagar i veckan och se ut som en säck potatis i resten av mitt liv…xD