Förändringar mat.
Hej!
För cirka 3veckor sen började jag träna ca 3 ggr i veckan där jag crosstrainar ca 20minuter och sedan styrketränar antingen ben/rumpa eller armar.
1. Nu till det jag tycker är konstigt, jag har fått ett konstigt begär av ost som jag inte haft innan.. alltså jag kan kolla i kylskåpet och känna f*n va gott de hade vart med ost och tar fram hyveln och skär mig några bitar och äter… sen orkar jag inte heller en burk cola/fanta etc längre, och inte heller ett helt glas med dricka.. vad händer?
2. Jag har inte ändrat min kost förutom att jag provat lite nya saker och sånt och kanske äter lite mindre och kanske en gång mer om dagen och kan bli hungrig ganska fort.. och jag undrar när jag bör se resultat på min träning, (tycker inte jag ser så stor skillnad förutom att jag är tröttare på gymmet och har lite mer muskler i armarna)
Har som sagt tränat i 3 veckor.
OSt är bra! Så ät det :) Skippa colan/fantan! Drick vatten!
Vad som händer vet jag inte, men jag kan tänka mig att du vill ha salt. När du svettas gör du av med salt som kroppen behöver få igen. Bara en teori.
Dansa kan man alltid göra!
#1 Hehe jaha! Ja ost är så gott, jo absolut jag dricker inte cola/fanta längre bara när vi är ute och fikar och dom inte har t.ex. Loka :) dricker alltid loka!
Det finns gott om (bra) energi i ost och kanske din kropp suktar efter det av just den anledningen, sen finns det måna nyttigheter i den precis som #1 sa. Mer ost till folket!
Angående tvåan. 3 veckor är ingen lång tid och speciellt inte som tjej (lite testosteron). Vi pratar nog månader innan du ser några riktiga resultat (beror lite på underhudsfett) men hur det känns är betydligt viktigare. Kämpa på, det kommer nog!
Börja med promenader också typ 30 min, väldigt behaglig motionsform! Samtidigt som du jobbar med kroppen
Lycka till!
#3 Tack för dina tips :)
hahah började skratta när du sa OST, tänkte på denhär gubben i piff och puff som gillar ost.. Oj vilket flummigt inlägg, inte alls till hjälp..
Men bra att det inte är sug efter glass som jag fick efter att jag började träna hårt, inte kul alls… Ost är gott och nyttigt! strunta i det så länge det inte blir ngn verklig abstinens där du skakar om du inte får i dig dina ostar.. :)
Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono
#5 Haha jaa men de låter helkonstigt ju! :p
#5 Oscar! Han är min hjälte ;P OOOOOST! *och den där mustachfjongen*