Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 1186 ggr
ninor
2013-05-09 23:58
0

PT

Är det någon här som provat att träna med PT? Vad har ni för erfarenheter? Jag börjar bli mer och mer sugen på att prova PT någon/några enstaka gånger för att få nya övningar, någon som puschar mig etc. 

Undrar också vad ni tycker är rimligt pris för en PT (60 min)? Tränar på gym och där erbjuds PT för 495:- för 60 min vilket spontant känns lite väl dyrt, men det kanske är normalpris?

LoAEmma
2013-05-10 13:20
0

Jag startade en annan tråd om PT här för ett par veckor sen.

På mitt gym kostar det 600 kr per gång.

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Hyrrokkin
2013-05-12 12:08
0

Under 500 tycker jag är ett mycket bra pris för en timme med PT! Här kostar det också runt 600, billigare om man köper fler timmar per gång förstås.

Och en bra PT är guld värt! Ibland kan man få testa ett par stycken tills man hittar en man klaffar med, men när man väl gör det är det värt varenda öre och varenda svettdroppe de pressar ur en :)

De är även väldigt bra för enstaka pass för att få hjälp med teknik och sådär.

LoAEmma
2013-05-12 12:22
0

Här är det inte billigare att köpa fler tror jag….

Jag har haft två pass med min PT, ett där vi vägde mätte och gjorde tester. Och ett där vi gick igenom programmet. Sen ska det bli en tredje gång där han ska köra ett fritt program (typ cirkelträning) med mig där jag ska få testa mina gränser! Huga haha…. Gruvar mig för att boka det passet kan jag säga.

*Det blir som det ska*

ninor
2013-05-12 13:15
0

Kul att höra lite erfarenheter :) Blir som sagt mer och mer sugen på att testa PT - några enstaka pass. Vill köra med PT för att pressa mig själv lite mer, men också få koll på bra övningar, maskiner etc att köra när man vill gå ned i vikt. :)

LoAEmma
2013-05-12 16:04
0

Ja, gör det! Det är en bra investering i sin egen träning och hälsa.

*Det blir som det ska*