Träning iFokus

Träning

Etikettutomhusträning
Läst 1223 ggr
[westerlind]
2

Vår vårträning

Ja, nu börjar solen kika fram ordentligt och hos mig sopas trottoarerna för fullt - ett rejält vårtecken! Hur gör ni nu på våren och sommaren, tränar ni som vanligt? Byter gymmet mot skogen?

[westerlind]
0

Själv försöker jag få till åtminstone en springtur utomhus nu, samt dagliga promenader/cykelturer. Ska nog skaffa mig ett TRX-band att hänga upp i trädgården när det blir riktig sommar så kan grannarna få skratta gott :)

LoAEmma
0

Jag tränar nog som vanligt nästan, fast klart man hellre vill vara ute en solig och fin vårdag! Så ska fortsätta ta mig ut på promenader, cykelturer och löprundor. :)

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

amaandas
0

Kör på lite längre skogspromenader och lek i skogen med hunden. Har även beställt ett par inlines som är påväg nu! Men kommer fortsätta på gymmet som vanligt också :)

RobinEH
0

Jag skyr konditionsträning lika mycket på våren som under vintern. Våren spenderas med styrketräning på gymmet.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

[Tassy]
0

För mig blir skillnaden inte så stor, lite mer promenader bara i finvädret. Men som tvättäkta pollenallergiker så föredrar jag gymmet för träning!

Hyrrokkin
0

Största förändringen för mig är nog att gruppträningsutbudet blir mycket tråkigare på sommarhalvåret. 😛 Och att de få rena löppass jag kör blir utomhus istället för inne. Jag kan inte alls springa ute på vintern.

Lazzie_
0

Den enda skillnaden är att jag inte åker skidor (men rullskidorna åker nog fram till sommaren/sensommaren) och tränar mer löpning.

Niiinah92
0

Jag springer ute i naturen till större delen, sällan jag är på gymmet under vår och sommar mer än när det regnar eller jag vill köra ett par gruppass.