Träning iFokus

Träning

Etiketthemmaträning
Läst 2149 ggr
Niiinah92
0

10k for pink

10k for pink är en tränings-app jag skaffade till iphonen och jag känner att jag vill gärna tipsa om den. Den är gratis och efter 14 veckor med 3 träningstillfällen i veckan ska man klara av att springa 10 km, även om man varit värsta soffpotatisen från början. Den varvar gång med jogging och talar hela tiden om för dig när du ska göra vad så det är inget du behöver tänka på, musiken kan du spela i lurarna via appen vilket är smidigt. Den är otroligt lättanvänd, jag älskar den 😍

Har bara färdat första veckan men det är märkbar skillnad mellan första och tredje träningstillfället och jag ser fram emot nästa vecka! om 13 veckor får vi se om jag fixar en mil 😉 Ska anmäla mig till ett milslopp i sommar och om det går bra siktar jag på halvmaran i stockholm i september.

theoneissa
0

http://www.c25k.com/c25k_swedish.htm Är det nått sånt? :)

Niiinah92
0

#1 Ja precis, det är samma typ, exakt samma till och med om jag kollar de första veckorna fast denna har då program för upp till 10 km och 14 veckor.

theoneissa
0

Åh så bra🙂 Tack för tipset! Jag har precis börjat, men det är ju lättare med en app.
Laddade ner den nu🙂

Majsbecka
0

Toppen att det finns en fortsättning på c25k, fastande verkligen för det programmet :)

Niiinah92
1

#4 sen finns även halvmarathon och helmarathon som man kan välja om man vill fortsätta efter det🙂

Majsbecka
1

#5 åh! vet du vad dom heter också?
mvh. En tjej som blev supertaggad!!

Niiinah92
0

13.1 for pink och 26.2 for pink men de kostar ska tilläggas, 75 kr tror jag så det är ju bra om man kört typ 10k for pink innan så man känner att man trivs med det och tycker det är värt det.

Niiinah92
0

Varit sjuk ett antal dagar nu och inte kunnat träna, var ute igår och påbörjade andra veckans första pass, gick galant och känner mig så otroligt peppad!

Fridaaaa
0

#1 Det där ser helbra ut tycker jag :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Niiinah92
1

Idag gick jag in på v.7 och sprang för första gången 3.6 km och 25 minuter i rad utan paus eller promenad i mellan! Kan tillägga att jag inte sprungit på två veckor pga. en envis förkylning men uppenbarligen inget som påverkat min nyfunna kondis 😃

Skogshumblan
0

Heja,dig! Hoppas det går bra på loppen:)

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.