Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 1389 ggr
jasmina.p
0

Ipod eller iphone/mobil?

Om ni ska lyssna på musik i egna hörlurar när ni tränar har ni eran mobil då eller en ipod?

Jag lämnar alltid iphonen i väskan medans jag lyssnar på musiken i ipoden för har jag mobilen blir jag bara distraherad av sms och facebook.

Tycker det är skönt att släppa allt och bara träna, mig kan man nå om man kommer in på gymmet under träningstiden haha

De flesta jag ser på gymmet verkar ha sin mobil…Hur gör ni?

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!

slarvigt
0

Jag har mobil, för att kunna lyssna på Spotify och använda träningsappar. Svarar dock inte på sms och sådant då ;)

Majsbecka
0

Använder min iPhone för att kunna lyssna på spotify. Får aldrig upp notiser eller nått "bing" i lurarna att jag har fått sms eller liknande när jag tränar, kanske för att jag har runkeeper igång och den tar bort "det störiga"(?), vet inte riktigt :)

ninor
0

Jag kör spotify via mobilen. Blir aldrig stört.

[Tassy]
0

Ingendera, jag använder en vanlig hederlig mp3 från sony.

jasmina.p
0

Jippi någon till som inte har mobil haha :D

http://liveforthemoment-jasmina.blogspot.com/
Bloggen om kaninerna, hunden och hästarna även allt omkring!

LaSadie
1

Jag använder min mobil. När jag tränar så är jag fokuserad på det jag gör och struntar om någon försöker kontakta mig. Jag kanske tillhör generationen över FB-generationen för det är inte hela mitt liv och är inte stressad över att vara konstant online, utan trevligt sätt att hålla kontakt med vänner och släktingar.

[Ebidda98]
0

Jag har mobilen! :)

Fast iPoden verkar fungera bra ju! Skrattande

[westerlind]
0

Jag använder min iPhone, mest för att den har allt jag behöver. Anteckningar, bokning för pass, appar som Tabata-timer, tips på övningar, musik och kanske viktigaste: inspirationsbilder. Facebook och annat bryr jag mig inte om när jag tränar.

Fridaaaa
0

använder iphonen :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

LoAEmma
0

Kör med iphonen och låter mig bli distraherad av sms och fejjan, tyvärr.

*Det blir som det ska*

Medarbetare på Gravid iFokus

Fridaaaa
1

Man kan ju stänga av fb, medan man gå ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

Använder en mp4.
Skulle aldrig riskera att ta med mig mobilen in och spilla vatten, svett eller tappa den inne i gymmet.

DramaSara
2

Ett tips om man vill använda sin telefon för att lyssna på musik via t ex Spotify är ju att slå på flygplansläget. Då slipper man bli distraherad av fejjan eller inkommande samtal/sms. :)

Niiinah92
1

använder iphonen, har den i tränings"armband" eller vad det nu kallas så den inte riskerar att trilla i golvet, bli blöt av svett osv.