Ditt bästa motivationtips
**Dela med er av era bästa tränings-motivationstips!
**
Själv brukar jag googla på lite "fit-spo" för att bli peppad, lite larvigt kanske med det hjälper mig, 😉
Kramar från Maria 
Medarbetare på Träning iFokus.
Jag har ett citat från en tjej som skrev en jättebra motiveringsblogg förut; När det är motigt, tänk att Jag gör det ändå.
Enkelt, men bra!
http://linnajohansson.se/category/linnas-traningsskola/
Länk till bloggen, klicka er tillbaka till första inlägget i träningsskolan, läs och njut av alla underbara tips!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
När jag har det kämpigt tittar jag på min rullstol, och vips har jag hittat motivation nog. 😃 inte direkt ett tips som hjälper andra dock.
Jag ställer mig framför spegeln och säger till mig själv: "Vill jag se ut så här? Mår jag bra?" Svaret blir alltid nej på båda frågorna och motivationen slår till som en blixt. Tidigare har jag alltid tänkt "Äh, jag gör det sen!". Och det har blivit sen, men ingen rutin och det behöver jag. Nu har mina tankar ändrats och jag är så tacksam och glad för det.
Jag fick upp ett citat för ett tag sedan på min träningsapp som fungerar för mig att tänka på när jag i princip vill ge upp. Pain is temporary. Quitting is forever- Lance Armstrong

Min motivation kommer för det mesta från tidigare känsla, till exempel när man klarar milen utan problem, hur skönt det kan kännas ibland och hur nöjd man är efteråt. Brukar inte finna motivation från andra utan bara från mig själv.
Underbar bild! Välkommen till min blogg för motivationstips och dela hemskt gärna med er era underbara tankar! www.varfortranardu.wordpress.com
Mitt bästa motivationstips är att träna med en kompis! Helst en någorlunda vältränad sådan. Gör att man kan pressa ut det där sista så man kryper från gymmet när passet är klart.
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny