Träning iFokus

Träning

Etiketttips-inspiration
Läst 924 ggr
frostbite
0

Komma i form?

Hej allihopa! 
Jag är en tjej på snart 17 år som verkligen komma i form till sommaren. Få fastare ben och lår, plattare mage osv. Jag är 166 cm lång och väger 52. 

Vad är den bästa träningen om man inte vill träna på ett gym? Övningar, powerwalk och sådant? Vilka övningar och hur lång pw? 

Har letat så mycket på internet men får aldrig ett grepp om det riktigt, så vore väldigt väldigt tacksam för lite hjälp! 

Tack å hej för mig! :)

En massa kärlek, Frostbite. 
"Det sorgligaste i livet är inte döden utan det vi låter dö inom oss medan vi lever."

Pelle Långlös
0

Jag håller fast vid att ett gummiband är ett superbra verktyg att använda sig utav hemma. 😃

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

frostbite
0

#1: Tack så mycket, ska kolla upp det! :)

En massa kärlek, Frostbite. 
"Det sorgligaste i livet är inte döden utan det vi låter dö inom oss medan vi lever."

[Tassy]
0

Powerwalk, intervallträning och övningar som bara kräver den egna kroppen kommer man väldigt långt med, så länge man har motivationen. Du kan alltid kika runt på youtube, där finns det massor av bra instruktionsvideos.

Mycket träning handlar om effektivitet, inte "hur länge". 👍 ta i ordentligt och var inte rädd för att bli svettig och få träningsvärk. Du ska få upp flåset och pulsen ordentligt.

[nadvard]
0

Jag älskar att springa och promenera. 🙂
Efter det så brukar jag göra övningar hemma. http://www.youtube.com/user/LauraLondon100
Den här tjejen på youtube har väldigt bra videos.