iPhonehållare till handleden?
Jag har sett att man kan köpa mobilhållare som man kan fästa på handleden, som en klocka ungefär så det blir lättare att byta låt osv. Någon som vet var man kan köpa det?
Man sätter den lättast runt överarmen, finns på tex Kjell o co.
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Asså dem har jag sett innan. Men såg på nyhetsmorgon att jag inte minns fel att det fanns att sätta på underarmen/handleden så det skulle vara lättare att komma åt den om man vill byta låt osv. Annars blir det en för överarmen, kan man köpa den billigaste eller skiljer det mycket i kvalitet beroende på prisklass?
Det finns både och, här hittade jag t.ex. en för handleden. Jag vet inte om kvaliten skiljer sig åt mycket, men oftast så får man ju det man betalar för. Jag har köpt en för överarmen på NetOnNet (cirka 200 kronor) och den tycker jag fungerar superbra.
Tack för svaret!
Ahaa jag hade visst fel ;)
Fast jag tänker att det måste bli bökigt med sladden om man lyssnar när man tränar… Alltså när man springer, hej å hå vad sladden slänger o far, när man lyfter vikter, sladden upp och ner, upp och ner….
Eller?
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus
Det har jag inte tänkt på… men det har du nog en poäng i!
Kör med handsfree och bluetooth… 😉 funkar alldeles lysande!
#5 Ja, det har jag också tänkt på. Bara när man har den på överarmen kan det flyga sladd hejvar tycker jag. Har löst problemet genom att dra sladden genom kläderna haha.