Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 2029 ggr
[MariaFotografi]
0

Fettförbrännande tillskott??

Jag har funderat på att skaffa något tillskott som kan hjälpa mig förbränna mer fett under träningen då jag ej får de resultat jag vill ha.

Kosten har jag ändrat totalt, äter inga sötsaker alls. Undviker kolhydrater i viss mån, äter massa grönsaker, frukt och dricker mängder av vatten och te. Träna gör jag nästan varje dag, även om det bara blir någon powerwalk då och då. 

Vad finns det för tillskott? Hur fungerar det? Vad händer när jag slutar med det?

Hjälp! Jag är helt vilse i detta.

Zepp
0

Träning förbränner väldigt lite fett.. såvida du inte springer timmtals löprundor!

Och så brukar man bli hungrig av träning!

Det träning kan göra för din kroppskomposition är att bygga muskler, då väger man mer, men får mindre fett på kroppen, och den blir bättre på att bränna fett.. speciellt konditionsträning.. dvs att du får bättre kondition/betaoxidation!

Pröva med att bara äta näringsrik mat.. inget annat!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

[MariaFotografi]
0

Det håller jag koll på och näringsrik mat äter jag, det är inte det som är problemet.

Jag skulle vilja ha tips på fettförbrännande produkter och tillskott.

Zepp
1

De är olagliga!

mharya
0

[fd. MariaFotografi]

Jag syftar ej på sådanna produkter utan något av dessa t.ex: http://www.gymgrossisten.com/1/sv/artiklar/kosttillskott/fettforbranning/index.html

De är väl ändå inte olagliga? 

#2: Läs som: Vill veta hur de olika produkterna fungerar etc. Letar inte efter något bantningspreparat, utan något so kan hjälpa till lite under träning. Proteinpulver? Hur fungerar det?

Kramar från Maria Hjärta

Medarbetare på Träning iFokus.

RobinEH
4

Du kan ju alltid testa denna. Den bränner nog bort fettet hur lätt som helst.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Zepp
1

Ingredienser: Koffein (290mg), gallussyramonohydrat, hallonketon, kaffebönsextrakt (3,377 mg koffein), Capsimax (capsicum extrakt), grönt te extrakt, olivbladsextrakt, fyllnadsmedel  (magnesium stearat), kapselmaterial (bovint gelatin, färgämnen (E172, E173)).

Drick starkt kaffe, drick grönt te på kvällen, ta olivolja på dina grönsaker ät chilli

gallussyramonohydrat verkar inte finnas något somheter på hela internet.. antagligen är det en fettsyra från höns, (Gallus gallus)

mharya
0

Så det är rentav koffeintabletter? Känns ganska ovärt att köpa. Får bli en kaffedrickare helt enkelt.

Kramar från Maria Hjärta

Medarbetare på Träning iFokus.