Träningskompis sökes :)
hej! Är en tjej på 22 år som skulle vilja ha en träningskompis! Motivationen är det inget fel på, jag går hos en PT och kan mycket gymträning själv men är mycket roligare om man hade ngåon att köra med:) jag är även intresserad av löpning och har spanat in några lopp. Jag kan även tänka mig att börja i någon kampsport med någon jämntung / jämnlång tjej. Jag är öppen för det mesta. Tränar på actic arena och bor i Skövde. Hör av dig om du söker en träningskompis också:)
Tja! skövdebo som tränar på actic här med! Har precis kommit igång och tränar försiktigt pga medfödd sjukdom (överrörlig och får lätt inflammationer/värk så inget speciellt egentligen) men hänger gärna med ifall du vill.
Jag har varit judotränare (utbildad) även om jag inte är aktiv längre, men vi kan nog babbla lite gemensamt kampsportintresse iaf!
Jag är 24 år, en smula blyg men det går över!
Hade tänkt mig till gymmet nu i veckan, så det är bara att hojta om det låter intressant.
Jag brukar köra på crosstrainer och maskinerna, samt vissa gruppass när jag mår tillräckligt bra i kroppen.
Felpost
ronjanyman.se
Instagram: Ronnybonny