100% WHEY PROTEIN
Hej!
Vad tycker ni om 100% WHEY PROTEIN?
Har hört att den ska vara super bra och dessutom väldigt god… Är det någon som tränar aktivt och testat denna? 
Jag, min sambo och hans båda bröder (bröderna tävlar i styrkelyft) använder det. Alla är vi helt fast i det. Jag kan inte säga hur det påverkar mig då jag inte använt det så länge, men sambons bröder tycker det är riktigt bra (de har trots allt använt det i ett par år). Och det är ruskigt gott för att vara pulver, både i mjölk och vatten. Jag och min sambo har blåbär, päronsplit och mintchoklad. Päronspliten är den godaste.
#1 Okej! Får kanske prova det då! Tränar väldigt mycket men är bara 15, är det för ungt eller vad tycker du?
Jag kan inte säga om det är för ungt, någon annan kanske kan? Du växer väl fortfarande och då har jag hört att det inte är bra att träna för mycket (med vikter). Vad tränar du? Men jag kan säga att det absolut viktigaste är att du äter bra, nyttigt och tillräckligt mycket. Och om du vill använda proteinpulver ska det vara ett komplement till maten, inte istället för.
#3 Jag tränar mycket mage och springer ofta :) Ibland lyfter jag vikter…
Jag tycker att när du vet vad ett proteinpulver innehåller, vad det gör, vad det är till för och hur det kompletterar din vanliga mat - då kan du använda det. Om du anser att din kost inte ger dig tillräckligt mycket protein för de mål du har, då kan du använda det kompletterande.
#5 Kollade upp det och det verkade väldigt bra. Får se hur jag gör sen!
Om vassleproteinpullvret är gott eller inte beror ju på smaken på produkten och vilket företag som tillverkar det. Dessutom har vassle en otroligt bra aminosyresammanttning. Dock verkar du ha otroligt lite koll på ämnet och därmed ser jag inget större behov för dig att använda proteinpulver över huvudtaget.