Kondition inomhus
Hej hej, jag är ny här :) Tänkte börja ta upp min träning igen! Min önskekropp är ungefär som en halvmuskulös fitnesstjej, så jag ska försöka nå det målet under 2013! Jag är 169 cm lång och väger ungefär 50 kg.
Jag tänkte träna ungefär tre gånger i veckan, börja med lite styrketräning och sedan ut och jogga. MEN, jag har för tillfället inga joggingskor och undrar därför hur man kan träna kondition inomhus? Jag har inte tillgång till ett gym och bor i lägenhet. 
Jag flyttade till Danmark förra året och har fortfarande mina idrottsskor i Sverige - dessa tar jag med mig tillbaka lagom till nyår.
Hopprep? boxningssäck+handskar? pulsa runt i snön i trädgården? studsmatta?
Ta på dig tjocksockar och ställ dig på halkigt underlag = hemmagjort löpband
Ett ypperligt tillfälle att börja köra burpees+upphopp+kipping chins och andra liknande övningar?
Jag införskaffade mig en dansmatta och ett spel till PS. Skoj och konditionsgivande.
Den här bruttan på YouTube har väldigt många bra övningar och träningsprogram du kan göra som ofta bara kräver en stol och en träningsmatta.
Armhävningar är nog det bästa alternativet om du inte vill låta utav bara helvete. (Antar att det är lägenhet.)
Fast är ljudet inga problem funkar såklart hopprep som nämnts tidigare…
Om du undrar varför det ser så konstigt ut så är det för att jag har kopierat andras svar från andra hemsidor, men de flesta rekomenderar hopprep
#1 Har inte :/ Kanske har något rep jag kan använda som hopprep dock :) Bara det inte stör grannarna under när man hoppar, haha. Snön har nästan smält. 
Burpees och stepups kan jag nog göra :) Vi borde ha en pall eller nått någonstans, annars har jag ju trappan i uppgången, haha.
Ska spana in youtubetjejen! Träningsmatta och stolar har jag i alla fall.
Armhävningar och andra armövningar tänkte jag också köra, samt situps.
Tack för tipsen!
Det bästa tipset jag har att komma med är dans! Hög musik och dans, helt underbart! :D Dra ner rullgardinerna och vicka på höfterna.