Micro Whey Active - 100% Vassleprotein
Hej!
Är det någon här som har testat eller använder sig av Micro Whey Active som skulle kunna lämna ett omdöme? Inne på att testa denna av den anledningen att jag hittat den för ett superpris. Är väldigt intresserad om hur smakerna är…?
Mvh,
Amanda
Mitt första vassleprotein! Köpte mig 1kg med smak av banan. Vill du blanda i det i bakverk eller liknande så föreslår jag naturell, vanilj eller choklad. Banansmaken var inte särskilt framträdande då jag gjorde proteinkakor, smakade mest plast med lite syrlig touch. Hursomhelst så smakade det väldigt gott blandat i vanligt vatten. Dock var smaken ganska "rejäl", tycker man inte om sötma så är det nog ett dåligt val. Det var för mig heller inga problem med klumpar eller liknande. Det negativa med banansmaken var att jag började tröttna på den efter halva burken/hinken. Själva vassleproteinets kvalitet och biotillgänglighet tror jag inte är något speciellt gentemot andra tillverkares. Jag rekommenderar absolut produkten! XXL sålde ut dessa för 99:- innan julen. Lite trökigt att jag inte använde så mycket proteinpulver just då. Annars hade jag köpt på mig ett gäng.
#1 Tack så mycket! Jag såg det, men var slut när jag kom! De säljer dock för 149:- just nu :) (XXL sport)