Tights - var?
Var köper man bra, bekväma och snygga tights till ett billigt pris? Kollade på H&M, som min syster tipsade om, men de var slut i min storlek… Har kollar på Stadium, Usport och Team sportia, men antingen har de inga eller så är de för dyra eller i fel modell.
Vill ha såna tajta och gärna med ficka till mobil :) Inte över 400 kr… helst mindre xD
Fynda på rea! Det gör jag, haha. Annars har väl Gina träningskläder nuförtiden? Kolla webshoppar, Nelly har bra grejer! InterSport, Löplabbet, Löpex. Du bor väl i Danmark om jag inte missminner mig? Vet inte vad de har för affärer där…
#1 Fanns nästan inget på rean :/ Antingen var det inte nedsatt, eller så fanns bara L och XL kvar. Fanns inget på Nelly, men kan ju försöka kolla på någon annan internetaffär då… Tycker bara bättre om att testa byxorna innan… 
Kolla i affären XXL
#3 Låter som det är väldigt stora storlekar där xD Jag ska ha en XS… Om det är det som är konceptet med affären vill säga 
#4 Hahahha xD Nej nej bara affären som är sjuuuuuuukt stor men alla storlekar finns :P
#5 Haha okej vad bra xD Får googla lite… vet du om de levererar till Danmark?
#6 ingen aning men du kan säkert kolla det :) http://www.xxl.se/Root/Sportkl%C3%A4der/Damkl%C3%A4der/Tights/c/120214
#7 Den minsta storleken jag såg var M
Sen var det lite dyrt för min smak (eller plånbok, haha). Verkar inte som de levererar utanför Sverige heller :/
#8 jag hittade S, vet tyvärr inte vart de levereras :(
#9 Jobbigt :/ S fanns nog bara på de dyrare tightsen. Har inte 500 kr att lägga ner 
#10 http://www.sportamore.se/produkt/30871-adidas-response-ds-34-tight-w-w-svartrosa
det är bara ett tips men sportamore ska leverera till danmark
#11 Super! :) Vill dock ha långa tights, men ska kolla på den sidan! Tack ^^
Cubus skulle kunna ha, köpte supersnygga träningslinnen där för 149:- idag, glömde dock kolla efter tights men det borde de ha.
Jag köpte ett par sköna joggingtights för 149 kr idag.. Skulle ha kostat 249 kr! (Dock var detta i Norge, men borde finnas i Sverige med..)
Annars rekommenderar jag dig denna sportsidan från England (beställt mycket därifrån): sportsdirect.com
Syrran har beställt joggingtights där ifrån och egentligen skulle jag göra det med, men så såg jag joggingtightsen på Cubus idag och köpte där i stället!