Träning iFokus

Träning

Fridaaaa
5

Inte för att vara elakt, men jag tycker inte det där ser sunt ut :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

ennycc
1

Va? :O jag tycker det är jättefint, haha

RobinEH
0

Negativ energibalans + gener som gör det möjligt.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

Fridaaaa
0

#2 Ja alla tycker vi olika.
Jag tycker det ser liksom inte sunt ut och ser lite konstigt ut, då höfterna sticker ut en del. :) Men smaken är som baken :)

ennycc
0

Tur det ;) Den där bilden kanske var lite extrem, den jag länka kanske var bättre.. Jag vet att mycket beror på gener osv, och jag förväntar mig inte att det ska bli exak så. Undrade bara vad man kan göra för att minska den, sen hur mycket är väl upp till mig :)

Fridaaaa
0

#5 Tycker inte det var knappt någon skillnad mellan bilderna ^^

[Devya]
2

Tror det mest handlar om gener faktiskt. Jag smal midja men ändå kurviga höfter, dock ser jag inte ut som på bilden vilket jag är glad för, eftersom det ser verkligen oproportionerlig ut. Nåja, det enda jag gjorde var att motionera som vanligt.

Jag har 59cm i midjemått och 85cm vid höfterna. Men jag skulle nog gärna ha mindre höfter eftersom det är lite svårt att hitta passande byxor. Inte kul då det blir så konstigt.

Jag försöker dock att fortsätta att motionera och hoppas på att mina höfter någon gång ska bli mindre.

Fridaaaa
0

#7 Det var det ordet jag sökte, oproportionerligt! :)

[Devya]
0

#8 Det brukar sticka i ögonen då något ser oproportionerligt ut. Sen har bilden säkert retuscherats också. Med andra ord är det lite dumt att försöka efterlikna kvinnan på bilden eftersom det mesta är säkerligen fake. ^^

Fridaaaa
0

#9 Ja såna bilder brukar vara det.
Ja håller med.

Nali
0

#0 lättare om du lägger ut en bild på dig själv, är du rak, O, päron eller omvänt päronformad så kommer det vara svårt att få en väldigt smal midja. Som många säger är det gener, är man timglasformad som modellerna så är det lättare

[Devya]
0

#11 Det är ju precis så. Man kan inte börja ändra på sådant genom träning eller kost.

Men jo, en bild på henne skulle säga mer om det är ens möjligt för henne att få en sådan form. Men annars kan hon säga måtten och på basen av det kan man dra slutsatser

ennycc
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här

Snälla inga elaka kommentarer, jag äter. Är redan väldigt smal så kan väl inte minska min midja så mycket mer :/

Fridaaaa
0

#13 Tycker du har snygg kropp, tycker inte du behöver minska på någonting :)

[Devya]
0

#13 Jag skulle aldrig få för mig att ens säga något elakt. Du har en fin kropp som jag tycker att du ska vara väldigt nöjd över.

Jag tror dock inte att du kan få en smalare midja då du är redan väldigt smal. Men fina höfter har du ju redan. Du ser riktigt proportionerlig ut och det är det som är fint. :) Så slå bort de dumma tankarna, du är redan riktigt fin!

RobinEH
0

Du ser inte ut att ha något behov av att sträva efter att se ut som kvinnan på bilden du länka till och kvinnan publicerade i inlägget. Du ser ut att vara i god form och självklart kan du med fördel styrketräna och motionera för hälsans skull. Men förlora fettmassa behöver du inte.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa

ennycc
0

Ok, tack så mycket ändå och tack för det ni sa om min kropp :)

[Tilde]
0

Candice är väl inte sådär extremt smal på VS fashion show? Förvånad Alla modellbilder är dessutom photoshopade.

http://www4.pictures.zimbio.com/gi/Candice+Swanepoel+2012+Victoria+Secret+Fashion+pBMrf7w664ql.jpg

Smal är hon ja, men inte SÅDÄR smal (tänk på att de också sminkar kroppen för att göra så den ser smalare och muskulösare ut). Jag tror också det är gener som avgör hur hennes revben och höftben sitter. :) Vill du få smalare midja är det nog magövningar som gäller, sneda situps och sånt, kanske?

Nali
0

#13 har lite svårt att säga vilken kroppsform tror dock du är O formad eller rakformad, oavsett så gör det att du inte kan få en sådan kropp som modellerna, jag tycker precis som alla andra att du ser hälsosam ut och har en bra kropp. Vill du fortsätta öva midja så är torso övningar ett tips

Nali
0

Såg också nu att modellen på bilden har samma kropp som du, enda skillnaden är att hon är väldigt undernärd

[Tilde]
0

#20 Fast Candice har mycket större höfter vilket ger en illusion av smalare midja. :/

ennycc
0

Nali, jag har aldrig hört O form, kan du beskriva vad man har då? Hitta inget när jag googla hehe

Tirin ja jag önska jag hade det :/

Nali
0

#21 ja det är sant men hon är inte timglasformad för det sitter för långt ner för att det skulle räknas som det men större höfter har hon allt.

#22 http://idacederberg.papper.fi/2011/11/27/kroppsformer/

skrolla ner :)

http://mode.se.msn.com/mode/galleri.aspx?cp-documentid=160256234&page=2

ennycc
0

Tack :)