tips på träning?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
vet någon något bra träning (som man kan göra där hemma) för LÅREN (benen)& MAGEN ? (magen --> menar då mot Valkarna och magen som väller ut över byxorna vill gärna ha ganska platt mage men så bra tips vet jag att det inte finns) MEN TIPSA TIPSA TIPSA!
Löpning! :)
// Molly
molllyr.blogg.se

#1 +1 på det!
eller har du en cykel så är det bara att spänna på hjälmen och köra igång!
Skulle vilja tipsa om inlines också, roligt som sjutton (bortsett från träningsvärken dagen efter ;))
tackar allihopa! ja dem där inlines verkar vara sjukt bra ! :)
Benböj, utfall och core . Mage- träna magens snea inre/yttre muskler ex: snea sittups

LÖPNING i förstanhand om man är ovan börjar man med promenader
och man ska få upp pulsen de och tiden man går är viktigast ! Sen kan man smått börja jogga och när man känne att det är OK kan man börja jogga hårdare om man så önskar och varför man tränar Ja MÅNGA fördelar och inga nackdelar man håller vikten man för bättre flås man blir piggare orkar mera och imunförvaret blir bättre och under tiden man är ute och rör på sig så går man igenom dagens jobb och jag IAF löser problem bättre ……….. SÅ LYCKA TILL och jag hoppas verkligen att fler och fler människor kommer till insikt ang motiona och hälsa . Sen när man börjar få igång flåset så kam man börja med magövningar och träning av musklerna tycker då jag jag vet inte vad ni andra tycker och jag brukar ofta vara ute morgontid INNAN frukost går lättare då och så ökar man förbränningen
Ha en bra fortsättnig på Julen
/ Mona

Magen ………….. Jag gör från golvet och man ska komma ihåg att det är inte nacken " mantränar utan MAGEN ska dra en upp … Låren = använder jag vikter en i varje hand 2kg och gör nigningar åt vardera håll 10st åt varje sidan .
Rumpan bakåt utfall står på knä ochgör utfall men ett ben i taget bakåt 6-15 ggr i ett set på 3 omgångar.
låren kan man också ha en boll som man sätter bakom ryggen och mot en vägg sen gör man knäböjningar 10-15 ggr / omgång i 3 set ( alltså man luta ryggen ) mot bollen som rullar på väggen . sen kan man göra plankan för magen väldigt effektiv: finns mycket att göra hemma men svårt när man inte kan rita och visa hur man gör men ni kanske förstår IAF ?
He det gott o god fortsättning
/ Mona