Träning iFokus

Träning

Etiketthemmaträning
Läst 2036 ggr
Helajna
0

Spinning hemma

Hej på er!

Jag är en ganska aktiv träningstjej på 23 år som har hållt på med spinning i ca 7 år och älskar det! Det är  det som fått mig att tappa min övervikt och nu hjälper mig att hålla den och utveckla min kondition.

Har länge tänkt att jag skulle vilja ha en spinningcykel hemma.
Och nu har jag möjlighet att få hem en Star trac Spinner pro (exakt en sån jag haft på gymmet i alla år) till ett okej pris… och jag är ju givetvis sugen..!

Det jag är fundersam över är om jag kommer att kunna tycka det 'är kul hemma i vardagsrummet? Det skulle underlätta MYCKET i mitt aktiva liv med studier, jobb, träning, och andra uppdrag att kunna ta lite pass hemma de dagar då gymmets pass inte pasasar mitt schema.

Någon som har erfarenhet av spinningträning hemma?
Är det värt att köpa en?

Tacksam för tips :)

Pelle Långlös
0

Om du vet att du kommer träna hemma så kör på det. Själv hade jag svårt att cykla hemma så den hamnade bara och samla damm.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

riiffen
0

Jag tycker att själva grejen med spinning är att träna tillsammans, bli peppad av ledaren & andra. Man vet när passet börjar och slutar och det finns inga ursäkter ;) Det är rätt lätt hänt att den bara står där efter ett tag eftersom träningen förlorat lite av sin "charm". Iallafall hade det varit så för mig…

Men det är bara vad jag tycker, tycker du själv att det är ett bra erbjudande och har tänkt på det länge så slå till! ångrar du dig om ngt år går den väl att sälja.

medarbetare på allergier.ifokus .

powerofthebass
0

har en spinning hemma , cyklar  om jag inte tränat på lansvägarna  XD.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_