Kom i toppform med mig!
Hej Allihop!
NU JÄKLAR HAR JAG BESTÄMT MIG- JAG SKA KOMMA I MITT LIVS BÄSTA FORM!
Så jag tänkte såhär:
Jag vill starta en träningsblogg som ska handla om vägen till mitt bästa jag, men jag har även en till idé :
Vore det inte roligt om vi var några stycken som bloggade på samma blogg?På det sättet kan vi peppa varandra och det vore jäkligt kul att följa er i er utveckling! Jag tänker mig allt från soffpotatisar till redan vältränade som vill komma i ännu bättre form. Killar och tjejer-whatever!
Det enda krav jag har är att ni orkar lägga ner lite tid på detta och att ni är jäkligt motiverade att komma i toppform!
**VAD SÄGER NI?:)
**
JA! Det vore kul! Jag behöver en spark i röven haha (igen).
JA, va roligt!:) Haha ja men det är du inte ensam om , jag tror starkt på att man blir mer motiverad om man är fler!:)
Jag tänker att vi måste vara i alla fall 4 stycken, eller vad tycker du?:)
KOM IGEN NU NI ANDRA, HÄNG PÅ !:)
Ja, det låter bra! Men inte fler om man ska dela på en blogg, blir nog för många kockar då…
Ja det är nog sant. Men du, känns som vi behöver snacka ihop oss lite om hur det ska gå till. Jag skriver till din inkorg !:)

Jag och eb kompis hade en träningsblogg en gång i tiden. Ett kul j slag var "utmanignarna". Vi bodde långt ifårn varandra, men utmanade varandra endå. Tex "nästamvecka ska jag testa klättring, jag utmanar dig att också träna" o så gjorde vi samma aktivitet fast på två helt olika ställen, o så skrev vi sen om vad vi tyckte on det :)
Jag kan tänkas vara med. Tränar hemma med vikter, cyklar och promenerar. Bilen är till försäljning så det blir buss till stan men sen blir det att promenera mellan varje mål och inte ta bilen ett kvarter.
MVH Ylva 
* Bloggen om mitt liv *
Låter jättekul! Hade ja bara haft tid i höst hade jag hängt på! Men ser ut som jag blir gymnastiktränare 3-4 gånger i veckan och ska dessutom börja gymnasiet så vet inte hur mycket tid jag kommer kunna lägga ner på min egen träning :( Men länkar ni bloggen kommer jag läsa den! Lycka till :))
Loria: ja precis vi har tänkt lite i den banan , att man har olika projekt och utmaningar liksom :) Pelle: Ja men vad roligt ! Hör av dig till min inkorg när du bestämt dig :) Fotogymnast : absolut !!:)
Jag är nyfiken på att se hur det här kan gå! :) Länka gärna när det blivit något och behöver ni en extra skribent så kan jag tänka mig att ge det en chans för att få lite pepp myself. :)
Låter jättespännande, men just nu har jag inte tid då jag flyttar och lite annat. Annars gillar jag att skriva och nu för tiden även att träna, så vem vet… du kanske får en fet tant som börjat träna som en galning… som skribent… sedan, om du vill ;) Kolla gärna här: http://www.dumbbell.se/calendar/nancy-alke/u164143
Länka bloggen sen! :D
Självklart kommer bloggen länkas när den är "up and running"! Först ska vi bara få till den så att det är något man kan vara stolt över :)
http://formtoppen.blogg.se/ är nu sågottsom rullande. Sjukdom och arbete har kommit emellan men nu försöker vi!