Gymmet :)
Jag började träna på gym första gången för ca 7 veckor sedan och nu är jag helt fast! Det är så sjukt kul :)
Jag längtar varje morgon för att få gå till gymmet! Tränar ca 5-6ggr i veckan.
Mitt mål är att få bättre kondis, bränna bort lite fett och få muskler som gör kroppen fastare.
Någon mer som älskar att gå till gymmet?
Jag :D Är mitt andra hem ;) Nä men det är alltid lika kul att åka dit och jag trivs verkligen! Kul att du också hittat "hem" ;)
Ja jag älskar också att träna på gymmet. Har inte varit där så länge men jag gillar det redan och har svårt att vänta tills nästa träningspass.
jag älskar också att gå till gymmet ,vill få bättre kondis

Jag börjar gilla det igen =) Men går i perioder, känns bra att gymma återigen efter att ha varit borta från gymmet i flera år
Jo det är kul!! Har gymmat i snart två år, innan dess hade jag fobi för gym, kände mig helt illa till mods och malplacerad där. Men nu har jag hittat mitt ställe! Dags bara att få fram mer resultat :-)
Hej här också Vargöga!
*Det blir som det ska*
Medarbetare på Gravid iFokus

Tror att många undviker gym i rädslan för att göra fel och känner sig i fel element, men när man väl har börjat så är det bara skoj och en bra variation till sin vanliga träning
#6 Det stämmer verkligen för så känner jag :P Jag tränar själv hemma, men känner att jag kanske borde ge det här med gym en chans :) Får se när det blir av bara.
Jag har tränat på gym. Älskar det men pga pengabrist så måste jag säga upp kontraktet. Så ny tränar jag hemma med vikter. Kanske inte alltid så effektivt men det är bättre än ingenting.
vad tråkigt för dig Joar.
Jag betalar 199kr varje månad för mitt gymkort och då kan jag träna vad jag vill både styrketräning eller vara med på olika pass.jag älskar att träna och tränar mest styrka o kondis.
Jo det är jättetråkigt. Men jag behöver få min ekonomi på fötterna så kan jag börja om från början senare. 
Det blir säkert bra
Jippi idag var man och tränade i ca 2 timmar det kändes underbart men man vart allt väldigt svettig idag he he