Vad är ditt mål med träningen?
Ja som rubriken lyder, vad är ditt mål för året? Har du några delmål och slutligen ett stort mål som du strävar efter?
Själv ska jag ev. vara med i GBG varvet. Jag har inte kunnat träna och plåga sig då 21 km känns inte lockande för tillfället. Ser mer fram emot Lindingöloppet som jag, pappa och min syster ska springa iår :)
Mitt mål är att springa blodomloppet och milen 29 maj! Vill klara loppet utan att stanna och få en relativt bra tid:)
Har också målet att komma i "rätt" form. Få den kropp jag trivs bäst i!
Mitt slut mål är att bli relativt väl tränad :) Och del målen är väl att arm musklerna börjar synas lite såsom mag och ben musklerna oxå :)
Just nu är mitt mål bara att komma igång med styrekträningen regelbundet igen. Har kämpat med en ätstörning som förstört både min kost och min träning så jag vill helt enkelt hitta tillbaka till när jag åt och tränade på det sättet kroppen fysiskt mådde bäst av.
Jag har redan nått två delmål. Först var det att under förra sommaren lära mig jogga från 1 minut i taget till 30 minuter i sträck. Sen var det att innan första snön kom klara att springa en mil. Sen efter nyår blev jag sjuk och nu är helt enkelt mitt mål att hitta tillbaka till min sunda träning igen.
Mitt stora mål är att bli mer stark och rörlig i kroppen, och få ner fettprocenten lite och öka muskelmassan ;)
Men delmålet jag håller på med nu är främst att få upp rörligheten då jag blivit stel pga en tidigare ryggskada :)
Började skriva och insåg att jag skrev exakt samma som #4
En överbelastning, ett ryggskott och ledproblem satte stopp för allt vad aktivt liv heter senaste året men har en jävla anamma att komma igång igen.
Och framför allt kämpar jag med att gå upp i vikt :)
Mina mål är att gå ner i vikt, få en fast, vältränad kropp och självklart bli hälsosammare.
Har dock varit förkyld i 3 veckor nu och så fort jag ansträngt mig har jag blivit sämre. Frustrerande!!! 
Tills nästa vecka ska jag komma igång igen har jag bestämt:)
Mitt mål är ungefär som #7 men jag är faschinerad av muskler så jag vill ha välsvarvade snygga muskler med! 
Det jag strävar efter är en vältränad kropp jag själv tycker om, är även ute efter bra kondition och orken. Mitt mål är att bli nöjd och endå känna att jag tränar för att må bra i både kropp och själ :-) Just nu är jag nere i depprision och behöver komma ut ur den…
Med vänliga hälsningar
Patricia ♥

#9 av träning produceras en del hormoner som hjälpa dig ur depressionen. Lycka till :)
Att bli lite mindre mjuk runt magen. Men framförallt att hitta ork och energi och känna att ja orkar mer och mår bättre :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
Mitt mål är att orka mera få bättre kondition så jag blir mindre lat av mig :)
Detta året finns tre lopp jag vill springa. Först ut är som två veckor, Växjöloppet, 10 km. Sen blir det Viktorialoppet, 9 km, i juli och i slutet av augusti, midnattsloppet, göteborg.
Sett över lite längre tid är målet att göra tjejklassikern, kanske nästa år.
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Muskler!
Sedan funderar jag på att ha som mål att nästa sommar springa ett lopp… avskyr att springa men vill ändå göra det och bevisa för mig själv att jag klarar det. Hade gärna gjort de redan i sommar men känns lite orealistiskt att klara en mil om jag inte ens klarar 10 min på springbandet nu.
// Pabblo
Mitt mål med min träning är att gå ner i vikt och få en stabilare kropp utan smärta samt bygga muskler.
Mitt mål är att få bort mina 25 kilo övervikt.
Ändrar mitt till MUSKLER med. Är så trött på att ha inte ha ork i kroppen och konstant ont. Skall nu ge allt för att bli ett rejält muskelpaket. Inte bodybuilder men så mycket som behövs för att få ner värken något. Kommer bli en tuff väg men jag tänker inte ge mig!