Träning iFokus

Träning

Etikettkost
Läst 2329 ggr
Litenburk
0

Gott proteinpulver?

Vi har köpt proteinpulver men jag kan bara inte få ner det. Tycker smaken är vidrig. Killen ha försökt göra diverse olika blandningar men till ingen nytta. Vi har Whey 80 naturell just nu.  Jag har provat samma fast med smak. Jag tycker det smakar lika gräsligt det. Men det är ju så himmla lätta att bara röra ihop efter träningen, Så finns det någon annan drickbar sort eller smakar alla sorter typ samma?

Mvh Tanja

Karmatarerskanise
0

Om du använder sökfunktionen får du nog fram flera olika trådar om just proteinpulver :)

BMEXX
0

Blir oftast mkt godare med mjölk. Kör med Core protein. Tillsammans med mjölk smakar det som milkshake.

// Pabblo

Litenburk
0

Jag har kikat litegranna i trådarn men inte sett någon direkt som handlar om just smaken på protein. Vad är Core protein och var får man tag på det? O blandar man inte alltid med mjölk?

Mvh Tanja

BMEXX
0

www.svensktkosttillskott.se/#!kategorier/naringstillskott,_protein/protein

Ahh nä en del blandar med vatten och då smakar det skräp så trodde du gjorde det med. Men som sagt milkshake!

// Pabblo

jenna_dark
0

Dahlblads är kända för att vara goda. diet shake blåbär smakar som gräddkola, (om du blandar dem med mjölk och låter dem stå en stund i kylen)

Life is a bitch if you are...

bobbinrobin
0

proteinet ska ju inte vara gott ^^ det ska smaka tvi o usch ! det är då man vet att det är bra för dig ;)

Litenburk
0

Nä fy! Man måste ju få ner skiten också. Det får räcka med att plåga i sig morgongröten..

Mvh Tanja

Satum
0

Dalblads Whey class+ och WNT triple protein är svårslagna i smak och även kvalité tycker jagGlad

KlyX
0

Tycker allt smakar illa med tiden, brukar hålla andan och skölja med vatten efter så känner man inget alls. Måste man andas så gör man det genom munnen så uppfattas inte smak.

HannaM
0

Jag tycker dom jag provat (alltid choklad) har varit rätt tama i smak så jag har öst i en sked kakao och det har blivit aningen bättre.