Ab Circle Pro
Någon som har testat tvshop´s Ab Circle Pro?
Är det lika lätt som det ser ut?
Fungerar den värkligen?
Någon som har personligen har uppnått resultat med den?
Eller slänger man bara pengarna i sjön?
Ok.
Ingen som har prövat den personligen?
Undrar samma som Luva.
Är himla nyfiken på om det fungerar, något som är säkert är iaf att det ser väldigt kul ut! :p
Jag tycker det verkar skadligt för ryggen, faktiskt! Är ju absolut ingen expert eller så, men det var min första, spontana tanke.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vissa säger att det funkar, vissa inte. Beror nog på person till person och hur mycket man använder den. JAg funderar på att köpa men är lite tveksam då det är rätt dyrt :/ Speciellt när man inte har jobb tyvärr… Annars hade jag gjort det för att se om det funkar eller inte.
VArför inte sätta benen på sin kontorsstol (om man nu har enmed hjul) och händerna på bordet och göra samma sak? Mycket billigare. 
Tycker allt dom säljer i TV är mög. Alla sådana övningar kan man göra hemma.
Min kompis köpte faktiskt en sådan. Hon var personligen inte nöjd med den, det var inte alls lika "kul" som det verkade, man tröttnade fort på den och hon fick inga resultat. Men tror som #5, det beror nog på person till person.
Jag har använt den nu varje dag, 20 min i 3 veckor och det ger verkligen resultat. Jag kör en balanserat diet och endast denna maskin, gått ner 7 kg och över 10 cm i midjan : )
Kan helt klart tro att det fungerar, men även den minsta rörelsen förbrukar energi, så klart att om man sitter på en stol i x antal tid över x antal veckor, såklart att det kommer bli någon form av resultat, men om man då kanske istället hade sparat pengarna o sprungit på plats under samma tidsperiod så kan jag nog lova att resultaten hade skjutit i skyn, sedan hade man även haft pengar till keso, mums