Simning
Jag har tagit mig i kragen och börjat spåna på något att träna. Kontakta idrottsklubben i min kommun om simning och redan imorgon skall jag träffa honom för att se vad han kan hjälpa mig med.
Jag hoppas på att få träna 2-3 gånger i veckan. det tycker jag låter lagom.
Någon annan som simmar?
Snart skall jag iväg och möta personen som skall lotsa mig till en ev. träning. Hoppas det går bra. Uppdaterar sen när jag är tillbaka.
Nu har jag varit och träffat en tränare och på söndag blir det första träningspasset av. 
Vad roligt ^^ Har simmat i 6 år när jag var mindre, men tröttnade när jag fick en tränare som pusha mig förhårt ^^ Lycka till :D
Jo det var också anledningen till att jag slutade hos Spårvägen för att tränaren krävde för mycket av oss. Så mitt sista år som tävlingssimmerska var hos Sumpan.
Ja, jag tävlingsimmade då också, men eftersom jag inte var så gammal, så fattade jag inte heller varför dom pushade mig så hårt och tyckte inte det var roligt alls. Dessutom med astma ovanpå det var det inte superlätt så bytte över till dans där jag tröttnade efter 6 år igen, för då var där ingen utmaning alls xD