Zumba
tänkte fråga hur många det är som har provat på zumba?
hur tyckte ni det var?
ha ni någon låt som ni kan rekomendera?
BERÄTTA! :)
Mvh Linnéa
ja körde en kurs askul!!!
jag bor väldigt långt bort från alla aktiviteter eller vad man ska säga så blev jätte glad då dom startade här i byn så jag har kört en termin så ska börja igen nästa år :)
medans jag väntar så har jag börjat dansa zumba på wiiväldigt roligt!
någon fler som har de spelet?
Mvh Linnéa
Har gått en hel del på Zumba, jättekul om det är en bra instruktör. Men senast när jag var så hade hon så komplicerade steg att jag tappade lusten och har inte haft lust att gå efter det.
Jag laddade ner Zumba från internet och körde på hemma i vardagsrummet ett bra tag i somras. Så man behöver ju faktiskt inte ens gå hemifrån för att göra det!
Jag går på det flera gånger i veckan. Riktigt roligt så länge det är en bra och peppande instruktör.
Jag har kört Zumba i över ett år, men kör hemma dock. Tycker att det är jätte kul. Brukar köra med syrran, så vi peppar varandra. Kör jag allt för ofta märker jag att jag tappar motivationen lite grann, så det gäller att variera passen.
Zumba kan jag varmt rekommendera! 
// Matilda
Zumba är väldigt rolig träning:)
Jag har testat några ggr på gymmet och jag känner mig som en elefant eftersom det är svårt att hänga med i början, men det bryr jag mig inte om eftersom man är där för att träna och ha roligt
Det finns också zumba videor på youtube om man känner för att träna hemma. Jag ska testa det också framöver. Det finns mycket träningsprogram överlag på youtube och det är jätteskoj!
Jag har testat det en gång - aldrig mer. Tyvärr! Jag tyckte stegen var för svåra att göra, för svåra att hänga med i, dålig musik.. kan dock tänka mig att det beror mycket på instruktören också.
Hur, varifrån laddade du ner det? Pris?
#9 Vem skriver du till?
#9 Jag gissar att frågan var till mig. Man kan se genom youtube om man söker där.
Sedan finns denna sida med länkar om du rullar ner lite: http://itstheskinny.tumblr.com/workoutlinks
Denna provade jag en kort stund, tyckte sådär om den, fast sedan har jag så extremt lite utrymme hos mig så det påverkade säkert en del, kunde inte röra mig helt fritt.
http://www.youtube.com/watch?v=0PGLuQ16krY&feature=related
Här är något som kanske kan vara något bra: http://www.youtube.com/watch?v=k9YORSP8AKw&feature=related
Den sista länken tycker jag ser riktigt rolig så den kommer jag nog själv testa:)
ÄTLIGEN den 29 januari så böjar zumban för mig :)
Mvh Linnéa
#4 Zadeira skerev att hon laddade ner från internet.
#13 Okey, det blir lättare när man skriver vem det är man skriver till :) Det var ju ganska många inlägg där mellan.
Men borde det inte gå att ladda ner på tex någon Zumba sida?
jag har vart på zumba som gruppträning på gymmet ocg jag tyckte de var så där…
Sjävl ärjag ganska målinriktad och vill verkligen ha ut något av träningen, vill ta utmig ritkigt ordenltligt och det tycker jag att jag kan göra på ex aerobics, afro power osv. Men zumban, visst det var väl kul, men jag kör den numera som uppvärmning inför passet efter just för att det spelar ingen roll hur mycket jag försöker ta ut mig, övningarna tycker inte jag är jobbiga.
#13 Olagliga vägen använde jag mig av 
#15 Jag håller med, övningarna är inte särskilt jobbiga om man vill ha mer träning av det.