Träning iFokus

Träning

Etikettövrigt
Läst 1068 ggr
[Driva]
0

Alla dessa nyårslöften!

Skulle boka mina pass för den kommande veckan på sportlife och i princip allt är uppbokat! Det är först om en vecka, så tidigt man kan boka, som det finns platser över! Annars är det bara reservplatser!

det måste vara alla som kommer tillbaks till jobbet, och har gett nytt nyårslöfte om att börja träna. Så är det knökat nu första veckorna bara för att de flest adroppar av efter två veckor… Så blir vi som brukar träna lidande… gah! Blir galen!

Nu måste jag börja leta pass på andra anläggningar här istan istället för den som ligger precis brevid….

Karmatarerskanise
0

Så är det året om där jag går, man får boka en vecka frammåt för att vara säkler på att de ska vara plats. HAr blivit en vana nu ;)

[Driva]
0

Innan denna vecka så har det varit så att de brukar vara fullt dagen som kommer, men ett par dagar framåt är de inag problem att hitta lediga platser…
En sak om det alltid var så men nu ser man verkligen lla de som försöker komma igång efter nyår, men som kommer försvinna inom 1-3 veckor…

Zadeira
0

Hos oss (Friskis och Svettis) är det lite likadant. Nu i början är det trångt på alla passen, i gymmet och överallt. Sedan kommer det snart droppa av och bli "behagligt" igen.