Träning och mat!
Har bestämt att detta året ska jag göra till mitt på olika område som jag ska försöka träna tre gånger i veckan få lite fastare mage, lår och lite annat.Det krävs även bra och hälsosam mat till detta och då min fantasi är dålig så undrar jag om någon kan ge mig några bra och goda recept?
Alla har så olika syn på hälsosam mat, vilken syn har du? Kalorisnålt? Fettsnålt? LCHF? GI?
Härligt att du har bestämt dig för att börja träna, det är skönt att få bort rastlösheten i kroppen! =)
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/
börja med att äta 250g keso med lite musli till frukost. Jag gjorde bara den lilla ändringen och även sluta dricka 1,2 liter mjök varje dag. Så nu har jag gått ner 2,5 kg på 2 veckor:)
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare
#2 Gå ner genom att sluta dricka mycket mjölk? Hmm, då måste du druckit röd mjölk eller?
För mjölk är väl inte direkt det första man säger till folk att ta bort när dom vill gå ner i vikt..
Mjölk innhåller mjölksocker som ökar insulinet väldigt mycket. Och jag drack bara mellanmjölk. Som sagt, räcker oftast med små ändringar för att gå ner i vikt.
Lic. Personlig tränare
Lic. Hälsoinformatör
Lic. Kostrådgivare