Yogamatta
Är det någon här som har en yogamatta? Har funderat på att skaffa en, för just nu använder jag ett liggunderlägg som matta. Men jag kollade på amazon, och då ser yogamattorna ut att vara av samma "skumplast"-material som liggunderlägg, är det så? Anledningen till att jag vill bli av med liggunderlaget är ju just för att det är "skumplastigt" och blir så äckligt när man svettas. Hade hoppats på att hitta en matta i tyg eller liknande.
Yogamattan har en mer gummi aktig känsla än ett liggunderlag tycker jag :)
I want to be like the patronsaint of reality.
Blir de lika blöta och slabbiga som liggunderlag när man svettas? Haha, låter som om jag svettas floder, men jag tycker bara att det känns så äckligt med svett på plast :P
Nja det kan jag inte på minna mig om. Själva mattan i sig är lite klibbig eller vad man ska säga för att få bra grepp :) Nuu är det hundra årsedan jag använde min matta iofs :P
I want to be like the patronsaint of reality.
Självklart, vet inte om jag hade kunnat yoga utan ;) Jag har en från Casall, de har bra kvalitet.
Jag har en yogamatta till mina coreövningar. Men jag får använda handduk över, för materialet som min är gjort av blir svettigt när man ligger på den.