Beep-test
Jag ade det idag klarade till nivå 8/4 jag kräktes efter det,blev yr och snurrig,jag blev krit vit i ansiktet! ja usch! jag var förskyld den dagen!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Vad är det?
Åh. Beeptest är så kul! härligt att du satsade fullt! :-) Det går säkert bättre nästa gång.
1# det e ett test som e på tid,jag hade lite förskylning i lungorna och svårt att andas när jag gjorde det! :(. 2# hehe hur mycket fick du på ditt test?
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Ett test på tid, okey. MEn vad gör man på testet? Och vad visar det?
4# http://sv.wikipedia.org/wiki/Beep-test och det visar hur mycket man orkar!
Tack :)
Vet ni vf jag spydde?
#7 För att du tog i så mycket skulle jag gissa på.
8# Kanske det!½
Det är inge farligt att köra på tills man spyr, men det kanske inte är så trevligt.. 
Jag minns faktiskt inte vad jag fick men jag kanske ska dra ihop några vänner och köra ett test framöver. *smider planer*
Fick 9/11 och var också förskyld och hade haft feber dagen innan men älskar verkligen beep-test och vill testa igen :D
Jag föder främst upp vädurskorsningar med inriktnng på hoppning, men även lite dvärgvädurs kullar i normalpälsat, lejonhuvat och rexpälsat.
Har för tillfället två vuxna dvärgvädurs honor till salu, en rexpälsad och en normalpälsad.
För bilder/information:Blabarskaniner.weebly.com
Beeptest var det värsta jag visste när jag gick i skolan hehe :D
Jag tar aldrig i så att jag mår illa eller kräks, för jag har kräk-forbi :/
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
11# okey!
12# håller med! men det roliga är att jag ska börja på gymnastik