Träning iFokus

Träning

Etiketthemmaträning
Läst 4283 ggr
mimmii96
0

rockring! någon som testat ? ;)

har bestämt mig för att köpa en ROCK RING! JA ni hörde rätt!

verkar vara bra träning för magen,rygg & lår!    någon som testat?

Gick ni ner i vikt eller fick ni fastare mage? eller blev ni några centimeter smalare? var det jobbigt i början? inget resultat alls ? Ja ni får & kan faktiskt berätta litet om erat resultat (eller om ni känner någon som testat) ! skulle bli JÄTTE glad då. Tack på förhand! Glad

[FruStein]
0

Jag har en, från Stadium, men jag har inte använt den regelbundet nog så jag vet inte hur bra den är, men man känner att musklerna får jobba ordentligt så visst tar den.

Agnez94
0

man aktiverar verkligen musklerna i kroppen med en rockring, och så blir man mer flexibel! När man blir duktigare kan man testa att flytta den upp och ner. Det finns mycket skoj man kan göra med en rockring.

keptak
0

Jag märker mycket väl, som de andra skriver, att musklerna aktiveras, och även att konditionen blir bättre :)

LaSadie
0

även om det inte är samma sak så "tränade" jag med en rockring på Wii. Kan säga att jag blev svettig och trött i vissa muskler. Absolut inte samma sak, men kan tänka mig hur jobbigt det är med en riktig rockring

mimmii96
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

tack för svaren allihopa! hoppas då att min 1.2 kilos rockring ger bra resultat åt musklerna o magen! :)

AnnaRamnemark
0

Jag har med köpt en sådan rock ring på Stadium. Den har typ små knölar och väger 1,2 kg.

Test körde den i 15min igår och idag känns de som att någon har slagit mig på magen och sidfläsket.

Men min polares flickvän använder den 30min varannan dag och han sa att hon börjar få en riktigt snygg mage. Och hon har fött 2 barn med. Så jag håller tummarna att min mage ska fixa sig.

mimmii96
0

oj vad roligt att höra! har själv inte gjort på 1½ måndag så skall väl börja göra det igen varje eller varannan dag.  skulle vara roligt med en snygg (&lite tränad) mage! ;)